EUR: 307,81 Ft
CHF: 287,24 Ft
2017. január 18., szerda
Piroska

Életmód

5 tuti tipp nassolás ellen

Young woman is doing an expert yoga exercise.
  1. Amikor csak csipegetnénk valamit, igyunk inkább egy pohár vizet. Ezzel a napi minimum folyadékbevitelhez is hozzájárulunk.
  2. Sétáljunk 15 percet – egy kutatás szerint ennyi pont elég ahhoz, hogy elmúljon a nassolás iránti vágyunk.
  3. Kapjunk be egy cukormentes rágót.
  4. Ha rendszeresen és ellenállhatatlanul kívánjuk az édességet, érdemes először a Króm, Szén, Foszfor, Kén szintünket pótolni: együnk sok brokkolit, szőlőt, sajtot, csirkét, halat, tojást, magvakat.
  5. Az amerikai titok a nassolás ellen a konyhaszéf. A kütyü időzítése után csakis az előre beprogramozott időpontban nyitható a hűtő, a szekrény vagy a csokis doboz.

Kapcsolódó Cikkek

  • Airbnb: Ideje adót fizetni

    Airbnb: Ideje adót fizetni

    Az ír adóhatóság által a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnak megküldött adatok szerint az Írországban bejegyzett Airbnb-hálózat magyar szállásadói 2015-ben összesen 6 milliárd forint bevételt szereztek, csakhogy az adóbevallásaik ennél jóval kisebb összegről szólnak.

  • Csúcson a turizmus

    Csúcson a turizmus

    Jó eséllyel rekord évet zárt a hazai turizmus tavaly, soha ennyien nem üdültek még Magyarországon mint 2016-ban.