2017. december 15., péntek
Valér

Extra

Liam Neeson mindent elad

Liam Neeson színésszel lehet a legkönnyebben eladni egy terméket jelenleg az Egyesült Államokban – közölte a Nielsen piackutató cég.

Az eddig leginkább a tévéműsorok nézettségének méréséről ismert cég azokat a hírességet állította rangsorba, akik 2015 első negyedében szerepeltek hirdetésekben. Az ismertséget, a rokonszenvességet, a rajongókra gyakorolt hatást és hasonló tényezőket vettek figyelembe.


Neeson és Pierce Brosnan összesített indexe egyformán 94, a mérések szerint azonban Neeson valamivel hatékonyabban tudja rábírni az embereket egy-egy termék megvételére.

A Nielsen szerint Neesont, aki a Supercell Games videojátékok reklámjában szerepelt az első negyedévben, az (őt ismerő) amerikaiak 78 százaléka tartja rokonszenvesnek. Kimagaslóan szimpatikus reklámarc még Pierce Brosnan és Matthew McConaughey is, akik autóhirdetésekben szerepeltek a közelmúltban.

A rajongókra gyakorolt befolyást tekintve kiemelkedik a reklámarcok közül Jeff Bridges, de hatékonyan képes befolyásolni híveit Jennifer Garner, Natalie Portman, Sofia Vergara, Jim Parsons, Dennis Haysbert és J.K. Simmons is.

Kapcsolódó Cikkek