2017. december 13., szerda
Luca, Otília

Belföld

A megtérülés a fő szempont

 Az új kereskedelmi stratégiáról Tőtös Zsolt, a MOL Magyarország kiskereskedelmi igazgatója nyilatkozott a Lokálnak.
 
Mol benzinkút Fresh Corner megnyitó Fóti út 130 (Fotó: Máté Krisztián)– Véletlen egyezés, hogy a kereskedelmi koncepció meghirdetése a vasárnapi zárva tartás életbe lépésre datálható?
Igen, hiszen a stratégia kialakításán előzetesen majd’ egy évet dolgoztunk, a megvalósítására pedig három évet szánunk. Vagyis nem a vasárnapi zár ihlette az elképzelést.
 
Tíz töltőállomáson tervezik tesztelni a Fresh Corner ötletét, mikor záródhat ez a fázis?
Július végére átadjuk mind a tíz ilyen üzletet, az azt követő három hónapban pedig figyeljük a vásárlók reakcióit. Ezeket értékelve döntünk a Fresh Corner kiterjesztéséről, de egyáltalán nem cél, hogy az összes állomás ebben a formában működjön.  
 
Mennyibe kerül a koncepció teljes megvalósítása?
 A költségek félrevezetőek, hiszen minden kút más és más adottságokkal bír, ezért az igazán mérvadó a megtérülési kalkulációk teljesülése. Itt is jó úton járunk, az egyes üzletekben például a gasztro kategórián belül megduplázódott a forgalom a korábbiakhoz képest.

Kapcsolódó Cikkek