2017. december 12., kedd
Gabriella

Belföld

Sorban álltak, hogy nemet mondhassanak

Egy órát sorban állni este nyolcig a Telenor előtt, hogy elhagyja a számat ez a mondat: nem kívánok élni a szerződésmódosítással. Felülmúlhatatlan – fakadt ki közösségi oldalán egy fiatal lány.

Budapest, 2015. június 29. Szerződésmódosításra váró ügyfelek sorba állnak a Telenor Astoriánál lévő üzletében Budapesten 2015. június 29-én. A mobilszolgáltató július 1-jétől emelte volna a lakossági mobilszolgáltatások díjait, de ha az ügyfél nem fogadja el, az előfizetői szerződések változatlan feltételekkel hatályban maradnak. MTI Fotó: Balogh Zoltán

Szerződésmódosításra váró ügyfelek sorba állnak a Telenor Astoriánál lévő üzletében

Két nagy szolgáltató, a Magyar Telekom és a Telenor előzetesen jelezte, hogy a lakossági mobilszolgáltatás díjait július 1-től kétoldalúan meg kívánja változtatni. A Telenor ügyfelei június végéig jelezhették, ha nem értenek egyet a módosítással, és a régi áron szeretnének telefonálni, a telefonos és a személyes ügyfélszolgálat rendkívüli leterheltségét ez okozta az elmúlt napokban. A Magyar Telekom július 1. után postázza ki a szerződésmódosítás javaslatát, amelyre az ügyfelek a kézhezvételtől számított 15 napon belül reagálhatnak.

Kapcsolódó Cikkek