2018. május 28., hétfő
Emil, Csanád

Egyéb

Expresszel tolnák meg a kicsik exportját

Magyar Nemzeti Kereskedőház, MNKH, Ducsai-Oláh Zsanett, vezérigazgató (Fotó: Keresztesi Balázs)

Az MNKH vezérigazgató asszonya

Szakmai programot indít a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) a hazai kis- és középvállalkozások (kkv) kivitelének bővítése érdekében. Az Export Expressz névre keresztelt kezdeményezés többek között egy egyablakos szolgáltatáscsomaggal segíti a vállalkozásokat. Ennek az a célja, hogy a legpiacképesebb iparágak 20-30 sikeres exportőr termékét, illetve szolgáltatását értékesítési lehetőséghez juttassák. Ehhez kapcsolódóan a prémium minőségű hazai élelmiszerek és kézműves termékek népszerűsítése érdekében egy ernyőmárkát is alapított az MNKH Áldomás néven.

A kereskedőház szakmai programjának másik fontos pillére az innovatív vállalkozások külpiacra juttatása. Ezért létrehoztak egy külön szervezeti egységet, amelynek az a feladata, hogy felkutassa az innovatív termékeket és szolgáltatásokat előállító kkv-kat. Egy startup programot is meghirdettek, erre október közepétől lehet jelentkezni. Az Expressz kezdeményezés harmadik eleme a határon túli magyarokkal való üzleti kapcsolat elmélyítése.


– Az MNKH már több mint háromezer kkv-val áll kapcsolatban, az a célunk, hogy tovább bővítsük a portfóliónkat – hangsúlyozta Ducsai-Oláh Zsanett, a kereskedőház vezérigazgatója.

Kapcsolódó Cikkek