2017. december 18., hétfő
Auguszta

Extra

Sandra Bullock és Bradley Cooper filmje sem érdekelt túl sok nézőt

Sandra Bullock és Bradley Cooper – két hollywoodi nagyágyú – új filmje nem érdekelt túl sok mozinézőt a halloweeni hétvégén Észak-Amerikában.

Az Our Brand Is Crisis című politikai szatírára, amelyben az Oscar-díjas Bullock kampánystratégát alakít, 3,4 millió dollárért (alig egymilliárd forintért) váltottak jegyet péntektől vasárnapig Amerikában és Kanadában. Az ételművész című vendéglői drámára pedig, amelyben Cooper a sztár, ötmillió dollárért (1,4 milliárd forintért) fogytak a jegyek.


Az észak-amerikai kasszasikerlista csúcsán továbbra is a Mentőexpedíció című háromdimenziós marsi sci-fi trónol: a hétvégén 11,4 millió dollárral (3,2 milliárd forinttal) növelte eddigi bevételét Ridley Scott filmje, melynek főhőse a vörös bolygón ragadt Matt Damon.

Hallooween ide vagy oda, a horrorok sem mentek jól: a Scouts Guide to the Zombie Apocalypse című munka bizonyult a legkevésbé izgalmasnak a közönség számára, mindössze 1,8 millió dollárt (félmilliárd forintot) keresett.

Kapcsolódó Cikkek