EUR: 305,49 Ft
CHF: 268,89 Ft
2017. július 28., péntek
Szabolcs

Belföld

Az ár és összetevők alapján választ a magyar nő

A magyar nők 83 százaléka ár alapján választ kozmetikumot. A második döntő szempont 72 százalékuknál, hogy milyen alapanyagokból készült a termék – derül ki a német CD kozmetikai termékeket gyártó cég és az NRC piackutató által végzett reprezentatív felmérésből.

Az MTI-hez hétfőn eljuttatott összegzés szerint a vásárlói tudatosság az életkorral párhuzamosan növekszik a magyar nők körében. A 19-29 éves korosztálynak csak 55 százaléka figyel oda a termékek összetételére az átlag 72 százalékkal szemben. A 30-39 éves generáció hozza az átlagot, a 40-49 évesek körében viszont már 81 százalék számára fontos vagy nagyon fontos döntési szempont az összetétel.

A válaszadók 76 százaléka állítja, hogy elolvassa az összetevők listáját a csomagoláson. Azok, akik nem olvassák el a listát, azért nem teszik, mert vagy nem értik a latin elnevezéseket, vagy nem érdekli őket ez az információ.

A felmérés rámutatott arra is, hogy a megkérdezetteket legkevésbé (30 százalék) a csomagolás érdekelte, ezt követte 50 százalékkal a márkanév.

Kapcsolódó Cikkek

  • Soros pénzén utazgat a Simicska-féle Index

    Soros pénzén utazgat a Simicska-féle Index

    Felettébb érdekes beszélgetésre bukkant a Facebookon az Origo. A lap szerint Soros György alapítványától, az OSIFE-től kap pénzt a jobbikos Simicska Lajos újságja, az Index egyik riportere, hogy emberi történeteket szállítson a közel-keleti állapotokról.

  • Durva háború az MSZP-ben

    Durva háború az MSZP-ben

    Háborút robbantott ki Botka László az MSZP-ben azzal, hogy leárulózta Molnár Zsoltot, a párt elnökségi tagját, aki most keményen visszaszólt, pártállami időket idéző vádaskodásnak nevezve a a miniszterelnök-jelölt szavait.