2018. április 21., szombat
Konrád

Belföld

Az ár és összetevők alapján választ a magyar nő

A magyar nők 83 százaléka ár alapján választ kozmetikumot. A második döntő szempont 72 százalékuknál, hogy milyen alapanyagokból készült a termék – derül ki a német CD kozmetikai termékeket gyártó cég és az NRC piackutató által végzett reprezentatív felmérésből.

Az MTI-hez hétfőn eljuttatott összegzés szerint a vásárlói tudatosság az életkorral párhuzamosan növekszik a magyar nők körében. A 19-29 éves korosztálynak csak 55 százaléka figyel oda a termékek összetételére az átlag 72 százalékkal szemben. A 30-39 éves generáció hozza az átlagot, a 40-49 évesek körében viszont már 81 százalék számára fontos vagy nagyon fontos döntési szempont az összetétel.


A válaszadók 76 százaléka állítja, hogy elolvassa az összetevők listáját a csomagoláson. Azok, akik nem olvassák el a listát, azért nem teszik, mert vagy nem értik a latin elnevezéseket, vagy nem érdekli őket ez az információ.

A felmérés rámutatott arra is, hogy a megkérdezetteket legkevésbé (30 százalék) a csomagolás érdekelte, ezt követte 50 százalékkal a márkanév.

Kapcsolódó Cikkek

  • Friderikusz: Fenyőt össze akartam békíteni Gyárfással

    Friderikusz: Fenyőt össze akartam békíteni Gyárfással

    Nagymenő vagy kicsinyes alak? Jövőbelátó zseni vagy gazember? – 43 éves korában végezték ki brutálisan Fenyő Jánost. Életében is megosztó személyiség volt, akadtak akik rajongtak érte, míg mások egyenesen gyűlölték.

  • Varga Mihály: A gazdaságpolitikai célok változatlanok maradnak

    Varga Mihály: A gazdaságpolitikai célok változatlanok maradnak

    A választások eredménye megerősítette, hogy a gazdaságpolitikai célok változatlanok maradnak, így a következő években is a tartós, évi 4 százalék körüli növekedés, a stabil pénzügyi alapok fenntartása, az államadósság csökkentése, az államháztartási hiány további mérséklése, a munkanélküliség csökkentése és a teljes foglalkoztatás megvalósítása kiemelten fontos marad – mondta a nemzetgazdasági miniszter pénteken Budapesten.