2018. február 21., szerda
Eleonóra

Külföld

Ez a klip tarolta le idén a YouTube-ot!

A Heaven King néven ismert négyéves táncos kislány videója lett idén a YouTube legtöbbször megtekintett felvétele – közölte a Google által birtokolt vállalat.

Az amerikai rapper, Silento Watch Me című videoklipjét, amelyben a mini Beyoncénak is nevezett kislány és táncos csapata New Yorkban előadott koreográfiája látható, több mint 116 milliószor nézték meg az internetes oldalon.


A második helyezett 86 milliós nézettséggel a Clash of Clans című internetes videojáték számára készített Super Bowl-reklám lett, amelynek főszereplője Liam Neeson. A dobogó legalsó fokára Roman Atwood YouTube-híresség Crazy Plastic Ball című felvétele került mintegy 56 millió megtekintéssel.

A legnépszerűbb YouTube-videók listáján szerepel még egyebek mellett a másság elfogadásának fontosságáráról szóló Love Has No Labels című reklám, egy Justin Bieber-karaoke, valamint egy humoros felvétel egy doveri rendőrtisztről, aki az autójában Taylor Swift Shake It Off című dalát hallgatja.

Címkék

Kapcsolódó Cikkek

  • Felújítják és bővítik a dunakeszi szakrendelőt

    Felújítják és bővítik a dunakeszi szakrendelőt

    Soha nem volt ilyen nagy és összehangolt egészségügyi fejlesztés Budapesten és térségében, ennek részeként újul meg a dunakeszi szakrendelő kétmilliárd forintból – mondta el az intézményben tartott szerdai sajtótájékoztatón az emberi erőforrások minisztere.

  • Terroristák is használhatják a mesterséges intelligenciát

    Terroristák is használhatják a mesterséges intelligenciát

    A mesterséges intelligencia (AI) alkalmazásának gyors előretörése növeli a kockázatát annak, hogy a technológiát rossz célra: automatikus hackertámadásokra, önvezető autók balesetének előidézésére, a kereskedelemben kapható drónok célzott fegyverként való alkalmazására használják fel – figyelmeztetett egy nemzetközi kutatócsoport.