EUR: 308,40 Ft
CHF: 267,18 Ft
2017. október 19., csütörtök
Nándor

Életmód

Idén is menő a szexting, az aputest és a mulatási

Hol van már a szelfi, a király, a flash, a lúzer, a kajak és a vágod? Ha még mindig ezeket a szavakat használod, akkor jócskán elavult a szókincsed. A 2015-ös év trendi szavai a favágószexuális, az aputest, a cukiság, a kimaxolva, a szkippelés, a szexting és a mulatási. Ezek mind jönnek is velünk tovább az új esztendőbe.

A férfias favágó karakter

A férfias favágó karakter

A favágószexuális kifejezést először a kolléganőmtől hallottam. Nem kellett sokáig magyarázni. Azonnal láttam magam előtt, hogy B. a kockás inges, bakancsos, izmos, férfinak kinéző férfiakra gondol, akik végre leváltották a metroszexuálisokat és a hipsztereket. Az új fétis az ápolt szakáll lett, nyakon öntve nyers férfi erővel és lüktető szexualitással.

A jó pasi nem a konditeremben készül

Az aputestű pasik egy teljesen más kasztot képviselnek. Egy 19 esztendős egyetemistának, Mackenzie Pearsonnak köszönhetjük az idei nyár szavát. − Mindannyian szeretjük a kidolgozott testű pasikat, de van valami az aputestben, amitől egy srác sokkal emberibb, természetesebb és vonzóbb lesz – magyarázta a kifejezést, amit azonnal magáévá tett az internet népe. Olyan átlagos férfiakra mondjuk, akik nem gyúrnak éjjel-nappal, jóízűen betolnak akár egy egész pizzát is, és tudnak pelenkát cserélni. És bár a sörhasú tohonyák is szívesen magukra veszik, valójában az aputest inkább arról szól, hogy a kigyúrt izompacsirták helyett akár a szomszéd srác is lehet szexi, vagyis az igazi férfi nem a konditeremben készül.

Az aputest volt a nyár szava

Az aputest volt a nyár szava

Az új mértékegység a cukiságfaktor lett, amit aztán a tehetségkutatóktól kezdve a családi videókon át az állatkerti újszülöttekig szinte mindenre használtunk. Ezzel ki is maxoltuk a cukiságfaktort, vagyis tökélyre fejlesztettük és egyben kipipáltuk. Ebből többet már nem lehet kihozni.

Szkippeljük a matekot!

A szkippelés okozott némi problémát a kommunikációban. Amikor a lányom azt mondta, hogy legszívesebben szkippelné a német dogát, hirtelen azt hittem, hogy ez a futás közben ugrálást jelenti. Tornaórán számtalanszor hallottam Kati nénitől: „Figyelem, lányok! Először szkippelés, azután joggolás!” Végül kiderült, hogy aki szkippeli a matekot, a bulit vagy a mosogatást, az valójában ugorja, vagyis kihagyja a matekot, a bulit vagy a mosogatást.

Az új előjáték a szexting

Az új előjáték a szexting

A célozgatások ideje is lejárt. Amíg régen a szerelmeslevél mellé becsúsztatott rózsaszirom jelentette a szenvedélyt, ma már bátran megy egy szexi fehérneműs fotó vagy egy forró, szexuális tartalmú üzenet a kedvesnek, és máris szextingeltünk egy jót. A szextingnek azonban van néhány aranyszabálya: tilos részegen, tilos vicceskedve, és semmi esetre sem ajánlott egyszerre, több szálon futtatva.

A mulatási összeköt minket

kisgrof3 facebook

A csapból is a Bulibáró folyt

És végezetül, lehetsz bármilyen, saját rendszerben gondolkodó, kreatív alternatív, hoch értelmiségi vagy véleményipari dolgozó, akkor is pontosan tudod, hogy kicsoda Kis Grófó, és mi az a mulatási. Kár tagadni, hiszen 2015-ben a csapból is a Bulibáró folyt és még álmodban is tudod folytatni: „Én a bulibáró, sálomálomálo, én a bulibáró, legyen buli bárhol, sálom dilomdálom, zsámó…” Na ugye! Mert ez a közös bennünk: a mulatási!

(Forrás: reneszanszasszony.blogstar.hu.)

Kapcsolódó Cikkek

  • Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Magyarországon a 6–8 éves gyerekek több mint 20 százaléka túlsúlyos vagy elhízott, ezen belül a fiúknál 20,5, a lányoknál 21,9 százalék ez az arány az Egészségügyi Világszervezet (WHO) adatai szerint.

  • Népszerűek a hazai borvidékek

    Népszerűek a hazai borvidékek

    Jelentős eltérések vannak az egyes hazai borvidékek ingatlanpiacán: néhol az ingatlanár-robbanás már javában érzékelhető, néhol még nem tapasztalható komolyabb mozgás.

  • Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Átlagosan napi két órát töltenek közösségi oldalak előtt és az életük felét már online térben élik az úgynevezett Z generációhoz tartozó magyar fiatalok, akik már többet kommunikálnak az interneten, mint személyesen – ismertették egy friss kutatás eredményeit az M1 aktuális csatornán vasárnap.