EUR: 307,42 Ft
CHF: 265,81 Ft
2017. október 20., péntek
Vendel

Életmód

A boldogság nyomában

boldogságA boldogság melléktermék. Amikor hajtóvadászatot rendezünk utána, elszökik és felszívódik.

Ha azon kell törnöd a fejed, hogy boldog vagy-e, akkor nem vagy az. De vajon melyik életkorban hogy vélekedünk a boldogságról? Huszonöttől hatvanötig kérdezett egy blogger férfiakat és nőket. Íme, a legjobb 5 válasz:

  1. A boldogságot az határozta meg, hogy nem szabunk neki feltételeket. (25 éves férfi)
  2. A boldogság nem egyenlő az élvezetekkel. (35 éves nő)
  3. A boldogságot mértékkel mérik, vagyis nem lehet habzsolni. (45 éves nő)
  4. Legkevésbé a negyvenes éveink közepe táján vagyunk boldogok, kamaszkorban és öregkorban pedig a legboldogabbak. A 60 év felettiek kimutathatóan boldogabbak, mint a 35 alattiak. Vagyis nem kell félni az öregségtől. (55 éves férfi)
  5. A boldogság gyakran meglepetésként éri az embert. (65 éves nő)

(Forrás:reneszanszasszony.blogstar.hu)

Címkék

Kapcsolódó Cikkek

  • Batátát az asztalra!

    Batátát az asztalra!

    Az édesburgonya, vagyis a batáta az idei ősz vitathatatlan sztárja a konyhában. Sütve, párolva, grillezve, főzve, pürésítve, húsok mellé köretként vagy főzelékként fogyaszthatjuk, de édes sütemény, lepény is készülhet belőle.

  • Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Magyarországon a 6–8 éves gyerekek több mint 20 százaléka túlsúlyos vagy elhízott, ezen belül a fiúknál 20,5, a lányoknál 21,9 százalék ez az arány az Egészségügyi Világszervezet (WHO) adatai szerint.

  • Népszerűek a hazai borvidékek

    Népszerűek a hazai borvidékek

    Jelentős eltérések vannak az egyes hazai borvidékek ingatlanpiacán: néhol az ingatlanár-robbanás már javában érzékelhető, néhol még nem tapasztalható komolyabb mozgás.

  • Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Átlagosan napi két órát töltenek közösségi oldalak előtt és az életük felét már online térben élik az úgynevezett Z generációhoz tartozó magyar fiatalok, akik már többet kommunikálnak az interneten, mint személyesen – ismertették egy friss kutatás eredményeit az M1 aktuális csatornán vasárnap.