EUR: 307,52 Ft
CHF: 287,08 Ft
2017. január 19., csütörtök
Sára, Márió

Belföld

A Kereskedőház és az Enterprise Europe Network évnyitó rendezvénye

Nemrég került sor a Magyar Nemzeti Kereskedőház és az Enterprise Europe Network évnyitó rendezvényére, melynek során a 2015-ös évet értékelték és ismertették az elért eredményeket. A két szervezet azon dolgozik, hogy életképes magyar cégeknek szerezzen nemzetközi piacokat.

A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) Zrt. célja elősegíteni a magas hozzáadott értékű, nemzetközileg is versenyképes termékeket és szolgáltatásokat előállító hazai kis- és középvállalkozások exporttevékenységének bővülését. Az elmúlt időszak alatt már négy kontinens közel negyven országában nyitottunk kereskedelmi képviseletet. Stratégiai célkitűzésünk további kereskedőházak nyitása a Kárpát-medencei térségben, illetve a Déli Nyitás keretében a dél-amerikai régióban való terjeszkedés is.  (x)

Kapcsolódó Cikkek

  • Lepacsizták

    Lepacsizták

    Hja kérem, ha két nagy cég összefog, akkor az a mi, a szolgáltatásaikat igénybe vevő fogyasztók pénztárcájára megy.

  • Idén hét új Opel-modell jön

    Idén hét új Opel-modell jön

    Az Opel szentgotthárdi gyárában tavaly csaknem 630 ezer motort gyártottak, 23 százalékkal haladva meg az eddigi legnagyobb termelési volument – mondta el Grzegorz Buchal, az Opel Szentgotthárd igazgatója Budapesten újságíróknak, az előző évet értékelve.