2018. január 20., szombat
Fábián, Sebestyén

Életmód XII.kerület

Vitalizáló edzéstippek Katus Attilától

Katus Attila, a MOM Wellness személyi edzője olyan otthon is elvégezhető gyakorlatokkal segít a fogyásban, amelyekkel a teljes testet átmozgathatjuk egy hosszú, irodában töltött nap után.  Az ülőmunka egyik kellemetlen velejárója a hátfájás mellett a rossz testtartás. Ezek a gyakorlatok ennek a kiküszöbölésében is segítenek.

katus_attila_edzestippek_11. gyakorlat – Széles terpeszben guggoljon le, majd nyújtott karokkal érintse meg a talajt. Ebből a pozícióból végezzen karemelést magastartásba, majd engedje vissza a kiinduló pozícióba. Figyeljen arra is, hogy karjait végig nyújtva, feszesen tartsa!


Ismétlésszám: 4 x 20

katus_attila_edzestippek_2a2. gyakorlat – Ereszkedjen térdre, majd ebben a helyzetben támaszkodjon a talajon a kezeivel úgy, hogy azok vállszélességnél szélesebben helyezkedjenek el. Végezzen karhajlítást, majd -nyújtást.

Ismétlésszám: 4 x 10

katus_attila_edzestippek_3a3. gyakorlat – Helyezkedjen oldalsó alkartámasz pozícióba. Támaszkodó lábát tartsa hajlítva, míg a másikat tartsa nyújtott helyzetben, egyvonalban a felsőtesttel. Kezét tegye csípőre. Emelje el a csípőt a talajtól, közben a karját nyújtsa ki magastartásba. A gyakorlatot a másik oldalra is ismételje meg.
Ismétlésszám: 2 x 4 x 20

Kapcsolódó Cikkek