EUR: 307,81 Ft
CHF: 287,24 Ft
2017. január 18., szerda
Piroska

Életmód XII.kerület

Vitalizáló edzéstippek Katus Attilától

Katus Attila, a MOM Wellness személyi edzője olyan otthon is elvégezhető gyakorlatokkal segít a fogyásban, amelyekkel a teljes testet átmozgathatjuk egy hosszú, irodában töltött nap után.  Az ülőmunka egyik kellemetlen velejárója a hátfájás mellett a rossz testtartás. Ezek a gyakorlatok ennek a kiküszöbölésében is segítenek.

katus_attila_edzestippek_11. gyakorlat – Széles terpeszben guggoljon le, majd nyújtott karokkal érintse meg a talajt. Ebből a pozícióból végezzen karemelést magastartásba, majd engedje vissza a kiinduló pozícióba. Figyeljen arra is, hogy karjait végig nyújtva, feszesen tartsa!

Ismétlésszám: 4 x 20

katus_attila_edzestippek_2a2. gyakorlat – Ereszkedjen térdre, majd ebben a helyzetben támaszkodjon a talajon a kezeivel úgy, hogy azok vállszélességnél szélesebben helyezkedjenek el. Végezzen karhajlítást, majd -nyújtást.

Ismétlésszám: 4 x 10

katus_attila_edzestippek_3a3. gyakorlat – Helyezkedjen oldalsó alkartámasz pozícióba. Támaszkodó lábát tartsa hajlítva, míg a másikat tartsa nyújtott helyzetben, egyvonalban a felsőtesttel. Kezét tegye csípőre. Emelje el a csípőt a talajtól, közben a karját nyújtsa ki magastartásba. A gyakorlatot a másik oldalra is ismételje meg.
Ismétlésszám: 2 x 4 x 20

Kapcsolódó Cikkek

  • Airbnb: Ideje adót fizetni

    Airbnb: Ideje adót fizetni

    Az ír adóhatóság által a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnak megküldött adatok szerint az Írországban bejegyzett Airbnb-hálózat magyar szállásadói 2015-ben összesen 6 milliárd forint bevételt szereztek, csakhogy az adóbevallásaik ennél jóval kisebb összegről szólnak.

  • Csúcson a turizmus

    Csúcson a turizmus

    Jó eséllyel rekord évet zárt a hazai turizmus tavaly, soha ennyien nem üdültek még Magyarországon mint 2016-ban.