EUR: 307,75 Ft
CHF: 286,73 Ft
2017. január 17., kedd
Antal, Antónia

Belföld

A bikavér a legmenőbb!

Négymillió palack magyar bort értékesített tavaly külföldön a Lidl és további hétmillió palackot adott el itthon. Impozáns szám, amely jóval több, mint az egy évvel korábbi, 2014-ben ugyanis még 30 százalékkal kevesebb magyar termék kelt el az országon kívül a német diszkontlánc közvetítésével. A cég – mint a 3. Lidl Wine Expo Hungary március 3-i megnyitója előtt elhangzott – arra törekszik, hogy egyrészt minél több borvidék mutatkozhasson be termékeivel a polcain, másrészt hogy lehetőséghez jussanak a kézműves pincészetek is.

bor

Megvan egyébként a legsikeresebb magyar borfajták három dobogósa: a legtöbben egri bikavért vásároltak a Lidlben, majd két tokaji fajta, a hárslevelű és a furmint következik.

Címkék

Kapcsolódó Cikkek