EUR: 307,60 Ft
CHF: 282,15 Ft
2017. május 30., kedd
Janka, Zsanett

Külföld

Nagyon hasít az adidas

Az egy évvel korábbi 140 millió euróról 44 millió euróra csökkent a tavalyi utolsó negyedévben a sportszergyártással foglalkozó adidas csoport negyedéves adózott vesztesége; az év egészében az adózott eredmény 29 százalékkal 634 millió euróra emelkedett, a bevétel pedig 14,53 milliárd euróról 17 milliárd euróra nőtt.

A német cégcsoport csütörtöki tájékoztatása szerint elsősorban az adidas és Reebok márkák iránt megnőtt kereslet mérsékelte a cég negyedéves veszteségét, amit növeltek viszont a megemelkedett költségek és a devizaárfolyamok kedvezőtlen hatásai.

Az adidas csoport december végével záródott háromhavi bevétele éves szinten 12 százalékkal 4,2 milliárd euróra emelkedet. A sportszergyártó a világ valamennyi térségében bevételnövekedést ért el, Oroszországot kivéve.

Az adidas márka esetében 15,5 százalékkal, a Reebok esetében 5,4 százalékkal nőtt a negyedéves bevétel.

Kapcsolódó Cikkek