EUR: 305,35 Ft
CHF: 275,14 Ft
2017. július 26., szerda
Anna, Anikó

Belföld

A 444 és Soros kalandjai, amiről valamiért nem beszélnek

Érdekes dolgokra világított rá a Mandiner a Kreatívban megjelent, erősen alákérdezős Uj Péter interjúval kapcsolatban.

A 444 főszerkesztője a portál születésnapja alkalmából adott interjút a Kreatívnak. A három éve indult lap alapítójával készült beszélgetést a Mandiner szerint akár a köztévé is készíthette volna tetszőleges Fidesz-politikussal – vagy a fénykorát élő Nap-kelte az MSZP vagy az SZDSZ bármely jeles képviselőjével.

Olyan kemény kérdésekkel bombázták a főszerkesztőt, mint a “Melyik anyagokra vagy a legbüszkébb az elmúlt három évből?” vagy “A 444 megváltoztatta a tartalomelőállítási szokásokat?”

Elhangzott azonban egy kérdés, a 444 pénzügyi hátterére vonatkozóan, melyre a főszerkesztő kitérően reagált, a kellemetlenebb részére pedig nem is válaszolt. Ez felveti a a kérdést, hogy miért szégyen, ha ugyanaz a Soros-alap az egyik tulajdonosunk, mint a Magyar Narancsnak? Emellett azt is, hogy mióta rendelkeznek jótékonysági státusszal az amerikai befalapok és miért nem szembesítette mindezzel a baráti sajtó az elmúlt két évben a rendkívül magas erkölcsiségű 444-et?

További részletek a 444 tulajdonosi hátteréről a Mandineren olvashatóak!

Kapcsolódó Cikkek

  • Így kutatják át a cellákat a börtönőrök – Fotók!

    Így kutatják át a cellákat a börtönőrök – Fotók!

    – Nincs különbség férfi és nő között a büntetés-végrehajtásban, ha valakinek fontos az elhivatottság, lényegtelen, hogy valaki férfi vagy nő – mondta a 26 éves Marosi Bettina, a Fővárosi Büntetés-végrehajtási Intézet udvarán.

  • Rekordforgalom a repülőtéren

    Rekordforgalom a repülőtéren

    A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér mindkét termináljában a FINA 2017 színes pólóiba öltözött fiatalok fogadják a budapesti úszó- és vízilabda-világbajnokságra érkezőket.

  • Durva! Tízmilliókat költ bérkommentelőkre a Jobbik

    Durva! Tízmilliókat költ bérkommentelőkre a Jobbik

    Több tízmillió forintért alkalmazott a Jobbik médiafigyelőket, azaz bérkommentelőket annak érdekében, hogy a közösségi oldalakon lejárassák és ellehetetlenítsék azokat, akik bírálják a pártot és annak politikáját – írja a Magyar Idők.