EUR: 307,50 Ft
CHF: 282,97 Ft
2017. május 27., szombat
Hella

Külföld

Clinton szerint Trump csődbe vinné az Egyesült Államokat

Hillary Clinton, a demokraták elnökjelöltségére pályázó jelölt szerint csődbe vinné az Egyesült Államokat Donald Trump, a republikánusok valószínű elnökjelöltje, amennyiben megnyerté az elnökválasztást.

Hillary egy detroiti szakszervezeti rendezvényen beszélt erről, célba véve a várható republikánus vetélytárs üzleti ügyeit.

Clinton azt állította, hogy Trump ugyanúgy csődbe vinné Amerikát, ahogyan csődbe kerültek annak idején vállalkozásai.

A volt külügyminiszter szerint egy Trump-elnökség alacsonyabb béreket, kevesebb munkalehetőséget, nagyobb eladósodottságot hozna. “Tegyék csak fel maguknak a kérdést, hogyan is veszíthet valaki pénzt kaszinók üzemeltetésével?” – fogalmazott Clinton a nagygyűlésen.

Az elmúlt hetekben Hillary Clinton elsősorban Trump külpolitikai állásfoglalásait támadta, “elszabadult hajóágyúnak” nevezve, aki szerinte veszélyt jelent az Egyesült Államok nemzetbiztonságára is. A volt külügyminiszter azonban vasárnap óta Trump üzleti ügyeire, gazdasági tevékenységére összpontosítja kampányát. Vasárnap az NBC televízió politikai háttérműsorában például arra szólította fel Trumpot, hogy hozza nyilvánosságra adóbevallását, és egyúttal azt sugallta, hogy Trump nem is olyan sikeres, mint amilyennek látszik.

Donald Trump soha nem jelentett személyes csődöt, s vállalatai számára sem csődeljárást, hanem csődvédelmet kért – négyszer -, és ezzel csupán a törvények adta lehetőségekkel élt.

Kapcsolódó Cikkek

  • Meghalt Litauszki János rendező

    Meghalt Litauszki János rendező

    Életének 64. évében szombaton elhunyt Litauszki János Balázs Béla-díjas rendező, a közmédia munkatársa – közölte a család az MTI-vel.

  • Magával kötött szerződést Soros egyeteme

    Magával kötött szerződést Soros egyeteme

    Kérdéses, hogy a New York-i CEU hogyan tud Magyarországon a felsőoktatási tanulmányokkal kapcsolatban dokumentumokat kiállítani akkor, amikor azt Philadelphiában akkreditálták, és alapító okiratában a budapesti egyetem címe szerepel, az amerikai metropoliszra pedig csak hivatkoznak – teszi fel a kérdést a Magyar Idők.