EUR: 307,55 Ft
CHF: 265,20 Ft
2017. október 21., szombat
Orsolya

Életmód

Édes élet sós csodákkal a Millenárison

Az idei Gourmet Fesztivál végre olyan volt, mint egy izgalmas íztúra. Megfizethető áron különleges ételek, amelyek vizuálisan is fel voltak építve, és mindenki számára elérhető, hasznos programok. Kiderült, hogy ínyencnek lenni nem „úri huncutság”, lehet ezt lazán és hétköznapi módon is művelni. A halas-húsos-zöldséges és desszertkavalkádot végigkóstolva szinte az összes ismert hazai étterem, cukrászda és street food kínálatával megismerkedhettünk. A fesztivál egyik legizgalmasabb programhelyszíne a színpad volt, ahol számos kihagyhatatlan bemutató és beszélgetés zajlott a gasztrovilág sztárjaival. Az idén egy születésnapot is ünnepeltek: a húszéves Rosenstein-étterem zsúrja ugyan a szakmai napon zajlott, de Rosenstein Tibi bácsit, az étterem alapítóját szinte minden látogató felköszöntötte, a Rosenstein-standnál pedig Tibi bácsi-álarcot kapott minden rajongó.

Kapcsolódó Cikkek

  • Batátát az asztalra!

    Batátát az asztalra!

    Az édesburgonya, vagyis a batáta az idei ősz vitathatatlan sztárja a konyhában. Sütve, párolva, grillezve, főzve, pürésítve, húsok mellé köretként vagy főzelékként fogyaszthatjuk, de édes sütemény, lepény is készülhet belőle.

  • Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Magyarországon a 6–8 éves gyerekek több mint 20 százaléka túlsúlyos vagy elhízott, ezen belül a fiúknál 20,5, a lányoknál 21,9 százalék ez az arány az Egészségügyi Világszervezet (WHO) adatai szerint.

  • Népszerűek a hazai borvidékek

    Népszerűek a hazai borvidékek

    Jelentős eltérések vannak az egyes hazai borvidékek ingatlanpiacán: néhol az ingatlanár-robbanás már javában érzékelhető, néhol még nem tapasztalható komolyabb mozgás.

  • Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Átlagosan napi két órát töltenek közösségi oldalak előtt és az életük felét már online térben élik az úgynevezett Z generációhoz tartozó magyar fiatalok, akik már többet kommunikálnak az interneten, mint személyesen – ismertették egy friss kutatás eredményeit az M1 aktuális csatornán vasárnap.