EUR: 307,73 Ft
CHF: 266,44 Ft
2017. október 19., csütörtök
Nándor

Életmód

A tarot reneszánsza

, Image: 10855076, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: yes, Credit line: Profimedia, Alamy

A kártyalapok értelmezése nagyon is függ a jóstól! (Profimedia, Alamy)

A tarot kártyából való jóslás napjainkban reneszánszát éli. Televíziós jövendőmondók, internetes algoritmusok, önjelölt jósok próbálják kiolvasni a jövendőt a népszerű figurák segítségével.

A tarotról a látók között is megoszlanak vélemények. Vannak, akik Atlantisz ősi tudását vélik benne felfedezni, és vannak, akik egyszerű szórakoztató jóskártyának tekintik. Egy történet szerint Mózes az egyiptomi papok által őrzött titkot a tarot képében vitte magával Izrael népének Palesztinába való kivonulásakor. Tény, hogy a tarot és a kabbala, valamint a héber ábécé között kétségkívül sok hasonlóság van. A kártyajóslás egyébként a jövendölés legnépszerűbb formája, a kártyalapok jelentése és értelmezése azonban nagyon is függ a jóstól. A kérdező többnyire tanácsot kér egy kérdés feltevésével, és a jövendőmondó az, aki megadja a választ. A kártyákat kirakhatja a kérdező is és a jós is. A tarot kártyalapok különlegessége, hogy minden egyes lap egy-egy miniatűr művészeti alkotás.

Kapcsolódó Cikkek

  • Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Magyarországon a 6–8 éves gyerekek több mint 20 százaléka túlsúlyos vagy elhízott, ezen belül a fiúknál 20,5, a lányoknál 21,9 százalék ez az arány az Egészségügyi Világszervezet (WHO) adatai szerint.

  • Népszerűek a hazai borvidékek

    Népszerűek a hazai borvidékek

    Jelentős eltérések vannak az egyes hazai borvidékek ingatlanpiacán: néhol az ingatlanár-robbanás már javában érzékelhető, néhol még nem tapasztalható komolyabb mozgás.

  • Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Átlagosan napi két órát töltenek közösségi oldalak előtt és az életük felét már online térben élik az úgynevezett Z generációhoz tartozó magyar fiatalok, akik már többet kommunikálnak az interneten, mint személyesen – ismertették egy friss kutatás eredményeit az M1 aktuális csatornán vasárnap.