EUR: 307,55 Ft
CHF: 265,20 Ft
2017. október 22., vasárnap
Előd

Életmód

Bikinikisokos: Hogyan válasszunk alkatunknak megfelelő fürdőruhát?

A nyaralások elengedhetetlen kelléke egy trendi fürdőruha, amelyben bátran flangálhatunk a legnagyobb melegben. Legyél akár sportosabb testalkatú vagy teltebb, nem kell lemondanod a vízparti élményről, a Fashion Days segít, hogy a 2016-os nyári strandszezonban az adottságaidhoz leginkább illő divatos fürdőruhában élvezhesd a napsütést.

Készüljünk idén nyáron az alkatunknak, karakterünknek megfelelő fürdőruhával. A legnagyobb divatportálon mindenki megtalálhatja a legtesthezállóbb bikinit. Az egyrészesek mellett idén nem maradhatnak el a mintás darabok, legyen szó akár feltűnő virágokról vagy csíkokról, a rojtok és fodrok pedig igazán feldobják a strandszettünket, ha jól használjuk őket.

A dögös egyrészesek

A kerekdedebb hölgyek imádni fogják a sikkes egyberészeseket.  Idén a különleges kivágások még izgalmasabbá teszik outfit-ünket, amely persze amellett, hogy játékos, nagyon praktikus is. Segít a nem kívánatos részeket elfedni és az előnyös pontokat kihangsúlyozni, hogy igazi dívának érezhesd magad. A megfelelő kivágás a sportos alkatúaknak is szép ívet ad, míg az alacsonyabbakat optikailag nyújtja. Ha egy mintás maxiszoknyával vesszük fel, kész is a szettünk egy hajókirándulásra vagy egy vízparti rendezvényre.

Egyrészes

Etno- és trópusi hangulatot idéző virágminták

A nyári színes kavalkádhoz mintás fürdőruha dukál. Az apró etnomintákkal díszített darabok jól állnak azoknak is, akiken egy kis plusz van, egy feltűnő, flamingó-, papagáj- vagy pálmafamintás felső pedig tökéletes választás lehet a körte alakú hölgyeknek, mert kihangsúlyozza a dekoltázst. Azok is bátran kísérletezhetnek, akik nem rendelkeznek kerek formákkal, egy színes, mintás darab ugyanis nagyobbnak, feltűnőbbnek mutatja az adott testtájat. A Fashion Days stylistjai azt tanácsolják, hogy a szetted többi része ne legyen túlzottan mintás, de egy csíkos kendő vagy strandtáska tökéletes választás lehet bikinid mellé.

Virágmintás

Csíkos

Ha már minták, nem maradhatnak ki a csíkok sem. Általánosan elterjedt, hogy a keresztbe csíkozás szélesít, de bátran hordhatják a teltebb idomokkal rendelkezők is, ha például a mellrésznél világosabb, deréknál karcsúsító, sötétebb csíkozásról van szó. A széles csíkozású fürdőruhában az alacsony nők még alacsonyabbnak tűnhetnek, így jobb, ha a keskenyebbeket részesítik előnyben.

Rojtos és fodros

A dekoltázsban kevésbé erős nők örömére az 1970-es évek rojtjai és fodrai még mindig hódítanak. Legyen akár bohém vagy romantikus darab, egy fodros felsőrész nőies formákat kölcsönöz viselőjének.

Kiegeszitok2

Mix&Match

Kreativitásunk idén nyáron szárnyalhat! Ha nem tudunk dönteni, mit válasszunk a fashiondays.hu fürdőruha kollekciójából, egyszerűen kombináljunk össze különböző színű darabokat, türkiz felsőhöz válasszunk például egy vidám, napsárga bikinialsót. Ha a kontrasztos színeket variálod, garantáltan minden tekintet rád szegeződik a strandon! A bátrabbak a minták keverésével is kísérletezhetnek, határ a csillagos ég.

Kapcsolódó Cikkek

  • Batátát az asztalra!

    Batátát az asztalra!

    Az édesburgonya, vagyis a batáta az idei ősz vitathatatlan sztárja a konyhában. Sütve, párolva, grillezve, főzve, pürésítve, húsok mellé köretként vagy főzelékként fogyaszthatjuk, de édes sütemény, lepény is készülhet belőle.

  • Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Magyarországon a 6–8 éves gyerekek több mint 20 százaléka túlsúlyos vagy elhízott, ezen belül a fiúknál 20,5, a lányoknál 21,9 százalék ez az arány az Egészségügyi Világszervezet (WHO) adatai szerint.

  • Népszerűek a hazai borvidékek

    Népszerűek a hazai borvidékek

    Jelentős eltérések vannak az egyes hazai borvidékek ingatlanpiacán: néhol az ingatlanár-robbanás már javában érzékelhető, néhol még nem tapasztalható komolyabb mozgás.

  • Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Átlagosan napi két órát töltenek közösségi oldalak előtt és az életük felét már online térben élik az úgynevezett Z generációhoz tartozó magyar fiatalok, akik már többet kommunikálnak az interneten, mint személyesen – ismertették egy friss kutatás eredményeit az M1 aktuális csatornán vasárnap.