EUR: 324,49 Ft
CHF: 281,48 Ft
2018. június 25., hétfő
Vilmos

Életmód

Fókuszban a jó közérzet

Új, különleges színfolttal bő­vült Múzeum körút sokszínű üzletkínálata. Egy olyan cég nyitott itt üzletet, amelynek hitvallása szerint az emberi egészség a legnagyobb ér­ték, és az ezáltal elérhető életöröm biztosíthatja, hogy aktív hasznos tagjai lehes­sünk közösségünknek.

A Múzeum körúton sé­tálva egy új üzletre lettem figyelmes, modern, szim­patikus kirakatai becsábí­tottak, már csak azért is, mert hosszú évek óta az egészséges életmód elköte­lezett híve vagyok. Az üz­letbe betérve rendkívül fi­gyelmes hölgyek fogadtak, érdeklődésemre elmond­ták, hogy az SPS, RLI brand egy friss termék a piacon, jelenleg Budapesten négy belvárosi üzlet működik, amelyek múlt év november folyamán nyíltak. A Stan­dardps World Company, új nevén Magyar Egészség­megőrző és Közérzetjavító Pont Kft. a cég, amely teljes magyar tulajdonosi körrel az egészségmegőrzés, a jó közérzet támogatására fek­teti a hangsúlyt, prémium szépészeti és egészségmeg­őrző eszközöket gyártat és forgalmaz. Nem csak a kellemes környezet és a kedves fogadtatás ragadott magával.


Sps kép

– A követke­ző egy hónapban minden kedves ér­deklődő igénybe vehet egy ingyenes állapot felmérést és egy speciális véra­nalízis vizsgálatot – mondta Juhász Adél a Magyar Egészség­megőrző Pont Kft. Ügyveze­tő Igazgatója -, számunkra nagyon fontos, hogy a mi vásárlóink tisztában le­gyenek saját vélhető álla­potukkal és adott esetben teljesen személyre szabott lehetőségeket, termékeket tudjunk ajánlani. Azért in­dult ez a promóció, hogy mindenki számára díjmen­tesen elérhető legyen, és kaphassanak feltételezhető­en egészségügyi problémá­ikról tájékoztatást. Ez a fő erősségünk, persze az egy hónapos ingyenes felmérés nem jár vásárlási kötele­zettséggel, és nem helyette­síti az orvosi diagnózisokat. Pusztán szeretnénk támo­gatni mindenkit abban, hogy ha bármilyen értelem­ben támogatásra szorul az egészségük, abban a termé­keinkkel akár erősíthetjük, esetleg időben felismert probléma esetén szakorvos­hoz tudjuk irányítani. Több üzletünkben, – figyelve a szakmaiságra- termé­szetgyógyász vagy éppen orvos is közre­működhet.

Mint később meg­tudtam a termékek között megtalálható­ak saját márkás, saját fejlesztésű eszközök is, amelyeket állan­dó belső ellenőrzés alatt folyamatosan a technikai fejlő­dés és a megújuló igényeknek meg­felelően korszerűsítenek, szem előtt tartva, hogy a minőség a legmagasabb maradjon – akár európai mércével mérve is – viszont az ár megfizethető legyen bárki számára. Nem titkolt céljuk amellett, hogy a ha­zai közönséget kiszolgálva, külföldre is nyissanak. A pi­acon egyedülálló termékek­kel is előálltak, mint például a LED kabin, ami a fényterá­pia jótékony hatásait is akár érvényesítheti egy egész tes­ten is, de megtalálhatóak a légtisztítóktól a mágneses, lézerfényt kibocsájtó készü­lékekig a teljes arzenál.


Ismerve mai társadal­munk civilizációs betegsé­geit, csak ajánlani tudom a Standardps World Company Kft. -új nevén Magyar Egész­ségmegőrző és Közérzetjaví­tó Pont Kft. –ét- SPS és RLI termékeit, és azt a nagyon empatikus, személyre sza­bott kiszolgálást, amely a cég márkaszaküzleteiben várja vendégeit. (x)

Kapcsolódó Cikkek

  • Létezik egészséges elhízás?

    Létezik egészséges elhízás?

    A metabolikus szindróma más elemeit nélkülöző elhízás akár még az egészséges kategóriába is sorolható néhány kuztatás szerint, ez az elképzelés azonban megdőlni látszik.

  • Bormustra a minőségi borfogyasztásért

    Bormustra a minőségi borfogyasztásért

    A hazai borkultúra fejlesztése, a minőségi borfogyasztás ösztönzése, közben egy izgalmas versenysorozat a borászok között. Egyebek mellett ezt kínálja ” A Magyar Bor Ünnepe 2018 – Tállya” című rendezvénysorozat, melynek záróeseményére októberben kerül sor a tállyai Mailloth-kastélyban.

  • A közösségi médiát használjuk hírforrásként

    A közösségi médiát használjuk hírforrásként

    Magyarországon a közösségi média lett az első számú hírforrás – áll a Reuters Institute nemrég közzétett, digitális hírfogyasztásról szóló 2018-as elemzésében, amely a YouGov 37 ország 74 ezer online hírolvasójának bevonásával készített felmérésén alapul.