EUR: 307,49 Ft
CHF: 265,79 Ft
2017. október 20., péntek
Vendel

Életmód

Mesterkurzus a buborékokról

Portrait of happy couple toasting champagne flutes at restaurant, Image: 280005310, License: Royalty-free, Restrictions: , Model Release: yes, Credit line: Profimedia, Wavebreak

Az ünnepi események elengedhetetlen itala a pezsgő

Bár a pezsgő tradicionálisan inkább a decemberi hónap itala, de egyre többen gondolják úgy, hogy a meleg nyári napokon is  jól esik egy-egy pohárral. Ennek apropóján született meg a Pezsgő Június, amelynek nem titkolt célja, hogy a pezsgőkre, a habzó- és gyöngyöző borokra irányítsa a figyelmet. Most ismert szakemberek mesterkurzusaira is lehet jelentkezni a Pezsgő Június Nagykóstolón, amelyet június 11-én, szombaton 14 órától tartanak a Corinthia Hotel Budapestben, ahol több mint 60 kiállító termékét is végig lehet kóstolni. A mesterkurzuson Káli Ildikó bor- és pezsgőszakértő és Várszegi György borász a somlói Kreinbacher Birtok italaival ismertet meg, Sánta Zoltán nemzetközi borakadémikus, a Borkollégium oktatója többek között a nagy múltú pezsgőházak bonyolult rokoni és baráti kapcsolatairól mesél, Koczuba Róberttől, a Törley Pezsgőpincészet pezsgőmesterétől és Szik Mátyás örökös sommelier-bajnoktól pedig  az érdeklődők azt is megtudhatják, hogy mi a különbség a „nyers pezsgő” és a „nyerspezsgő” között, és miért használnak a pezsgőkészítők likőrt?

Kapcsolódó Cikkek

  • Batátát az asztalra!

    Batátát az asztalra!

    Az édesburgonya, vagyis a batáta az idei ősz vitathatatlan sztárja a konyhában. Sütve, párolva, grillezve, főzve, pürésítve, húsok mellé köretként vagy főzelékként fogyaszthatjuk, de édes sütemény, lepény is készülhet belőle.

  • Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Magyarországon a 6–8 éves gyerekek több mint 20 százaléka túlsúlyos vagy elhízott, ezen belül a fiúknál 20,5, a lányoknál 21,9 százalék ez az arány az Egészségügyi Világszervezet (WHO) adatai szerint.

  • Népszerűek a hazai borvidékek

    Népszerűek a hazai borvidékek

    Jelentős eltérések vannak az egyes hazai borvidékek ingatlanpiacán: néhol az ingatlanár-robbanás már javában érzékelhető, néhol még nem tapasztalható komolyabb mozgás.

  • Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Átlagosan napi két órát töltenek közösségi oldalak előtt és az életük felét már online térben élik az úgynevezett Z generációhoz tartozó magyar fiatalok, akik már többet kommunikálnak az interneten, mint személyesen – ismertették egy friss kutatás eredményeit az M1 aktuális csatornán vasárnap.