EUR: 307,88 Ft
CHF: 265,77 Ft
2017. október 23., hétfő
Gyöngyi

Életmód

Sokba kerül az álomesküvő

(fotó:pixabay)

Fontos, hogy a nagy nap tökéletes legyen (fotó: Pixabay)

Majdnem minden ötödik ember a saját vagy a családtagja esküvőjére takarékoskodik – állapította meg az OTP felmérése. Gyakran azonban akár milliós eltérés is lehet a vágyott és a büdzsének megfelelő esküvő között. A házasságkötés ugyan ingyenes, de a pluszszolgáltatásokért már fizetni kell, a különleges helyszín, a rendhagyó szertartás több tízezer forintba is kerülhet. Az esküvői ruha kölcsönzése nyolcvanezer forint körül kezdődik, innen aztán határ a csillagos ég. A sokfogásos vacsora, a torta, a dekoráció, a ceremóniamester, a zenekar, a profi fotós, videós összköltsége valóban milliós tétel lehet. Egy igazi álomlagzihoz sokat kell spórolni, és vannak, akik még hitelt is felvesznek annak érdekében, hogy tökéletes legyen a nagy nap minden pillanata. A szakemberek szerint a legjobb, ha a házasulandók saját pénztárcájukhoz szabják a költségeket.

Kapcsolódó Cikkek

  • Batátát az asztalra!

    Batátát az asztalra!

    Az édesburgonya, vagyis a batáta az idei ősz vitathatatlan sztárja a konyhában. Sütve, párolva, grillezve, főzve, pürésítve, húsok mellé köretként vagy főzelékként fogyaszthatjuk, de édes sütemény, lepény is készülhet belőle.

  • Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Magyarországon a 6–8 éves gyerekek több mint 20 százaléka túlsúlyos vagy elhízott, ezen belül a fiúknál 20,5, a lányoknál 21,9 százalék ez az arány az Egészségügyi Világszervezet (WHO) adatai szerint.

  • Népszerűek a hazai borvidékek

    Népszerűek a hazai borvidékek

    Jelentős eltérések vannak az egyes hazai borvidékek ingatlanpiacán: néhol az ingatlanár-robbanás már javában érzékelhető, néhol még nem tapasztalható komolyabb mozgás.

  • Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Átlagosan napi két órát töltenek közösségi oldalak előtt és az életük felét már online térben élik az úgynevezett Z generációhoz tartozó magyar fiatalok, akik már többet kommunikálnak az interneten, mint személyesen – ismertették egy friss kutatás eredményeit az M1 aktuális csatornán vasárnap.