2018. június 19., kedd
Gyárfás

Életmód

A Pirellinél a negyven pluszos nők a menők

nicole

A csodálatos Nicole Kidman (fotók: pirellicalendar.pirelli.com)

Pirelli-naptárcsajnak lenni megtiszteltetés a modellszakmában. A kultikussá vált kiadvány 2017-es számában többnyire negyven pluszos színésznők lesznek, smink nélkül. Tavaly a befolyásos nőkre fókuszált Annie Leibovitz fotós kamerája, idén pedig Peter Lindberg fotóművész készíti a képeket, akit harmadszor kértek fel erre a munkára.

Uma_Turman

Uma Thurman smink nélkül is gyönyörű


A 2017-es Pirelli-naptárcsajok listája igencsak impozáns: Kate Winslet, Penélope Cruz, Nicole Kidman, Helen Mirren, Uma Thurman, Robin Wright, Lupita Nyong’o, Alicia Vikander, Julianne Moore, Rooney Mara, Jessica Chastain, Charlotte Rampling, Zhang Ziyi, Léa Seydoux és Anastasia Ignatov képeivel mutatják meg, hogy a női szépség kortalan és nem feltétlenül a sminken múlik. Tavaly is nagy durranás volt, amikor a hibátlan testű, fiatal modellek helyett olyan befolyásos nőket tettek a naptár oldalaira, mint például a kerek komika Amy Schumer vagy a már igencsak nagymamakorú Yoko Ono. A Pirelli-posztereken a leghíresebb modellek és színésznők pózoltak már számos szintén híres fotós kamerája előtt. Először 2014-ben kezdtek tabudöntögetésbe, amikor végre egy plus size modell, Candice Huffine is bekerült a Pirelli-lányok közé.


Kapcsolódó Cikkek

  • Bormustra a minőségi borfogyasztásért

    Bormustra a minőségi borfogyasztásért

    A hazai borkultúra fejlesztése, a minőségi borfogyasztás ösztönzése, közben egy izgalmas versenysorozat a borászok között. Egyebek mellett ezt kínálja ” A Magyar Bor Ünnepe 2018 – Tállya” című rendezvénysorozat, melynek záróeseményére októberben kerül sor a tállyai Mailloth-kastélyban.

  • A közösségi médiát használjuk hírforrásként

    A közösségi médiát használjuk hírforrásként

    Magyarországon a közösségi média lett az első számú hírforrás – áll a Reuters Institute nemrég közzétett, digitális hírfogyasztásról szóló 2018-as elemzésében, amely a YouGov 37 ország 74 ezer online hírolvasójának bevonásával készített felmérésén alapul.