EUR: 309,00 Ft
CHF: 284,36 Ft
2017. június 22., csütörtök
Paulina

Aktuális

Celebekkel és startup cégekkel a magyar turizmusért

Turizmust mindenkinek – ez az Az ENSZ turisztikai világszervezete, a UNWTO idei Turizmus Világnapjának központi üzenete, vagyis hogy az utazás élményének egyetemes hozzáférését biztosítsák. 

Ebben a folyamatban az utazókat újszerű digitális megoldásokkal kiszolgáló startup cégeknek óriási szerepük van. Ezért is szentelte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a világnap alkalmából tartott sajtótájékoztatóját a turisztikai innovációnak. Ennek előmozdítása áll az MTÜ és az IBM között létrejött együttműködés középpontjában is.

Fotó: Mészáros Diána

Fotó: Mészáros Diána

 

– A turizmus állami irányításának tavasszal bekövetkezett változása nemcsak szervezeti, szemléleti megújulást is tükröz. Az ágazat versenyképességének növelése, mely elsődleges célja az új vezetésnek, elképzelhetetlen az innovációk elősegítése nélkül. Az újszerű ötletek, fejlesztések kezdeti felkarolását az innovatív állam olyan befektetésnek tekinti, mellyel új piacokat teremt, s ezzel hozzájárul magas hozzáadott értéket előállító munkahelyek létrejöttéhez a turizmusban – mondta dr. Bienerth Gusztáv turizmussal kapcsolatos állami feladatok koordinálásáért felelős kormánybiztos.

 

Az IBM-mel megvalósuló partnerség révén a magyar kreativitás még inkább a turizmus szolgálatába állítható. Az újszerű együttgondolkodás közös platformjaként egyúttal átadták a turistáknak az Akvárium Klub közelében elhelyezett #helloHungary multifunkcionális tájékozódási- és élménymegosztó pontot is.

turizmus

A #helloHungary-élménypont nemcsak fotózkodásra kiváló, érintőképernyőin innovatív módon turisztikai információkhoz is hozzájuthatnak az érdeklődők. Frissen szerzett benyomásaikat pedig az ingyenes wifi szolgáltatásnak köszönhetően azonnal meg is oszthatják. A belváros új attrakciójaként szeptember 27-től előre láthatóan az év végéig elérhető digitális élménypont a tervek szerint folyamatosan új szolgáltatásokkal bővül.

A projektben magyar hírességek is részt vesznek, akik egy-egy turisztikai régiót képviselve fognak majd együttműködni az innovatív elképzelésben.

– Én a soproni és a Fertő-tó turisztikai régiókat képviselem. Győrben születtem, így egyértelműen a szívemhez közel áll ez a környék, az egyik a gyermekkoromat a másik már a családi kirándulásokat juttatja eszembe – mondta Polyák Lilla színésznő. Mellette ott lesz Vastag Csaba, aki a Balaton-felvidéket, a Hooligans tagjai a Tokaji régiót, míg Szilágyi Áron kétszeres olimpiai bajnok a fővárost képviselik és népszerűsítik majd.

image

Címkék

Kapcsolódó Cikkek

  • Jövőre 420 ezer forint marad a két gyereket nevelőknél

    Jövőre 420 ezer forint marad a két gyereket nevelőknél

    Jövőre további ötezer forinttal nő a kétgyerekesek családi adókedvezménye, így havonta 35 ezer forint, éves szinten pedig 420 ezer forint marad a két gyereket nevelőknél 2018-ban – közölte az Emberi Erőforrások Minisztériumának család-, ifjúság- és nemzetközi ügyekért felelős államtitkára csütörtökön Budapesten, sajtótájékoztatón.

  • A bölcsődei rendszer fejlesztésének célja a választás biztosítása

    A bölcsődei rendszer fejlesztésének célja a választás biztosítása

    A bölcsődei rendszer fejlesztésével a kormány célja valódi választási lehetőséget biztosítani az anyáknak arra, hogy eldönthessék, a gyerekük mellett otthon maradnak vagy munkát is vállalnak – mondta az emberi erőforrások minisztere csütörtökön egy budapesti konferencián.