EUR: 313,42 Ft
CHF: 288,87 Ft
2016. december 07., szerda
Ambrus

PR

Legyőzte a somlói lejtőket az Ateca

ateca1
Talán a tesztvezetésre érkezők akaraterejét akarták próbára tenni a szervezők, amikor a Seat első SUV-jának – lánykori nevén városi terepjárójának – kora őszi bemutatóját, hazai próbaútját a festői somlói borvidéken tartották. Mi tagadás a Seat Ateca alkalmi pilótái a szőlősorok és borházak mellett a piacra újonnan megérkező autó külső és belső formavilágára és gazdag felszereltségére is elégedetten nézhettek. Az Ateca a Seat megújulásának egyik zászlóshajója lehet. Annál is inkább, mert felületes szemlélő számára már-már audis a megjelenése, csak éppenséggel szerényebb, visszafogottabb, különösen a belső térben. Bár az elektronikusan vezérelt összkerékhajtás az Off-road módban használható lejtmenetvezérlő a vékonyabb pénztárcájú, de igényesebb vásárlók számára is roppant kívánatossá teszik az Atecát, amely a próbavezetés során könnyűszerrel boldogult a Balaton-felvidék lejtős, meredek útjain, és a városi terepet favorizáló autósoknak sem kell szégyenkezniük az Ataca miatt.
A motorok 115 és 190 lóerős teljesítményűek, sőt, van háromhengeres belépőmodell is, bár az inkább az 5 millió forintos árával, mintsem teljesítménye, “tudása” miatt lehet népszerű. Igaz, a legalsó, Reference szint is elég gazdagon fel van szerelve: hét légzsák, a légkondi, a fáradságérzékelő-szenzor és Front Assist, ráfutás és gyalogosfelismerő rendszer. A legmagasabb Xcellence-hez már LED-es első fényszórók, tolatókamera, 18-as felnik, krómozott tetősín is jár, és már a 4 Drive összkerék-hajtás is elérhető, 8,5 millió forint fölötti áron.
Címkék

Kapcsolódó Cikkek