EUR: 308,61 Ft
CHF: 288,39 Ft
2017. március 28., kedd
Gedeon, Johanna

Egyéb

Petőfi Rádió, egy szuper brand


Ismét Superbrands díjat kapott a Petőfi Rádió. A Superbrands szakmai bizottságának véleménye mellett a GfK Hungária Piackutató Intézet kutatása is sokat nyomott a latba. Közvetlenül fogyasztókat kérdezték, melyek számukra a legismertebb, legkedveltebb márkák.

Egy elit klubba tartozik, aki megkapja ezt a díjat. Olyan márkák közé kerül, amelyeket a fogyasztók szeretnek és ismernek és megbíznak bennük” – mondta el a díjátadás után Becker Anna, a Superbrands magyarországi irodájának key account menedzsere.

A Superbrands a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszere, amely 88 országban van jelen. Küldetése szakmai szempontok alapján kiválasztani és a fogyasztókkal évről évre megismertetni azokat a márkákat, amelyekben valóban bízhatnak.

“Óriási elismerés, hogy nemcsak a grémium, hanem a hallgatók is úgy ítélik meg, hogy a Petőfi Rádió egy szuper brand. Szeretnénk megköszönni a hallgatóknak is, hogy ezt a díjat megkaptuk” – értékelt az esemény után Pető Zoltán , a Petőfi Rádió főszerkesztője, aki szerint elsősorban annak köszönhető, hogy a Petőfi szerethető és könnyen azonosítható márkává vált, hogy nemcsak a legjobb, legújabb magyar és külföldi zenéket kínálja a rádió, hanem trendteremtő műsorokat és szerethető műsorvezetőket ad a közönségének.

“A magyar zene legfontosabb nagyszínpada jelenleg a Petőfi. Egyúttal a magyar zenészek egyik legfontosabb fóruma, ahol a hallgató megtalálja, amit szeret, ami feldobja a napját, legyen az zene vagy tartalmas beszélgetést. Nagyon fontosak az ilyen visszajelzések, mint a Superbrands díj, mert ezek igazolják, hogy az irány, amerre a rádió halad, jó. Örülünk, hogy nemcsak a hallgatóknak, hanem a szakmának is tetszik a Petőfi” – mondta el a főszerkesztő.

Kapcsolódó Cikkek