EUR: 307,98 Ft
CHF: 266,86 Ft
2017. október 19., csütörtök
Nándor

Belföld

Újabb híroldal a Soros-médiabirodalomban

A Ténytár.hu nevű internetes újság is kapott Soros György pénzéből – írta a 888.hu. Az MSZP-hez köthető weboldal 2014-ben 13 millió forintot nyert el Soros György egyik alapítványától. Ennek a támogatásnak is köszönhetően olyan cikkeket közölt, amelyek rendre a bevándorlási hullám mellett kardoskodtak, de írtak arról is, hogy a betelepítési kvótával kifejezetten jól járna Magyarország. Ez a vélemény egyezik a Soros György által hangoztatott állásponttal. A Ténytár.hu mellett a 444.hunak, az Index EUrológus blogjának, a Helsinki Bizottságnak, a Transparency Internationalnak és a Political Capitalnak is jutott a Soros-féle pénzekből.

A dollármilliárdos egyébként mintegy nyolcmillió dollárt (2,2 milliárd forint) pumpált Európa-szerte azokba a szervezetekbe, amelyek a migrációt elősegítik. Ezek olyan megbízásokat kaptak, hogy mindent meg kell tenniük az országok közötti határok leépítéséért.

Kapcsolódó Cikkek

  • NFM: Erősíteni kell Magyarország tranzitszerepét

    NFM: Erősíteni kell Magyarország tranzitszerepét

    Erősíteni kell Magyarország tranzitszerepét és el kell érni, hogy a külföldi áruk ne csak áthaladjanak, hanem meg is “álljanak és hozzáadott belföldi értékkel gyarapodjanak” az országban – mondta Mosóczi László, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) közlekedésért felelős helyettes államtitkára csütörtökön Budapesten, a Századvég Gazdaságkutató Zrt.

  • Harmincmilliárd forintból újulhat meg a kórház

    Harmincmilliárd forintból újulhat meg a kórház

    Megközelítőleg 30 milliárd forintból megújulhat a Jahn Ferenc Dél-pesti Kórház az Egészséges Budapest program keretében – jelentette be Kucsák László, a Fidesz országgyűlési képviselője csütörtökön, az intézményben tartott sajtótájékoztatón.