2017. november 06., hétfő
Lénárd

Életmód Zalaegerszeg

A Családbarát Fürdő szlogen már védjeggyé vált

unnamed

A zalaegerszegi Termálfürdő már hivatalosan is Családbarát Fürdő Fotó: Inhof Andris

Az elmúlt években óriási divat lett a „családbarát fürdő” elnevezés a fürdőkomplexumokban. Bogdán Tamás, a zalaegerszegi Termálfürdő ügyvezetője és Garbacz Dóra, a Családbarát Kft. ügyvezetője gondolt egyet és levédette a kifejezést. Azaz mától fogva csak az a hely használhatja a szlogent, amely megfelel a minősítésnek és a feltételeknek. Elkészült egy száz pontból álló követelményrendszer, amelynek meg kell felelni ahhoz , hogy jogosan lehessen hivatkozni  az elnevezésre. A Családbarát Kft. a  továbbiakban felkeresi leendő partnereit, jelenleg már négynek a minősítése zajlik hazánkban. Bogdán Tamás szerint biztosan lesznek majd, akik esetleg felháborodnak, de nekik is eszükbe juthatott volna, hogy értékké emeljék a Családbarát Fürdő szlogent. A cél mindenképpen az, hogy egységesen jó minőséget kapjanak és visszatérő vendégekké váljanak a családok azokban a komplexumokban, wellnessközpontokban, ahol látják a logót. Fontos ismérv lesz a víz minősége, hőmérséklete, az öltözői kultúra, az élményelemek sokasága, a megfelelő büfészolgáltatás, a gyermekek biztonságos, ám hangulatos környezete és a szolgáltatások profizmusa. A www.csaladbaratfurdok.hu portál célja, hogy megmutassa a fürdők egyediségét, egyéniségét és integrálja a tartalmat adó, megbízható családbarát brandet.


Kapcsolódó Cikkek

  • Nők a NASA-nál

    Nők a NASA-nál

    A Lego legújabb, Nők a NASA-nál bábuival a NASA fantasztikus női munkatársai előtt szeretne tisztelegni. A készlet Nancy Grace Roman csillagász, Margaret Hamilton informatikus, Sally Ride űrhajós-asztrofizikus és Mae Jemison orvos-űrhajós minifigurája mellett a szakterületüket illusztráló három építményt is tartalmaz.

  • Ezért pörög a lakáspiac

    Ezért pörög a lakáspiac

    Nőtt az eladások száma a hazai ingatlanpiacon éves összesítésben, a fővároson kívül egyre több lakás cserél gazdát. A lakásvásárlók háromnegyede a 30 millió alatti ingatlanokat keresi.

  • Negyvennégy másodpercig bírjuk okostelefon nélkül

    Negyvennégy másodpercig bírjuk okostelefon nélkül

    Magyarországon 3,5 millió ember internetezik a mobilján rendszeresen, amely már a mindennapi életünk szerves részévé vált. Az idei Mobile Hungary konferencia arra fókuszált, hogy hol jelenik meg a különbség a mobil és a web között, hogyan van jelen a mindennapi életünkben és ennek milyen hatása van a kereskedelem, a gazdaság és a kommunikációs folyamatokra.

  • Elindult a Száraz november, az alkoholmentes hónap

    Elindult a Száraz november, az alkoholmentes hónap

    Elindult a Száraz november elnevezésű kampány, amelynek célja, hogy a résztvevők egy hónapig ne igyanak alkoholt – mondta Dávid Ferenc szociológus, a Kék Pont Alapítvány munkatársa az M1 aktuális csatornán pénteken.