EUR: 308,98 Ft
CHF: 288,24 Ft
2017. március 24., péntek
Gábor, Karina

Életmód

Az új őrület a szélkerékhajfestés

Az ombre után most itt van egy újabb hajfestési őrület, a pinwheel, azaz szélkeréktechnika. A látványos festés lényege az, hogy a frizura tökéletes színkompozíciót alkot.

before and after_orig_large

Így készül a  pinwheel

A fodrászok is szívesen készítik el az úgynevezett szélkerékfestést, hiszen nem kell hozzá extra kiegészítő, csak egy kis szépérzék a harmonizáló színek kiválasztásához és néhány műanyag csipesz a körcikkelyszerűen leválasztott tincsek feltűzéséhez.

Az ombre szerelmeseit azonban nem biztos, hogy sikerül átcsábítani a pinwheelre, hiszen annak éppen az a lényege, hogy a haj töve és vége között csupán néhány árnyalatnyi különbség látható. Számukra valószínűleg a balayage lesz a befutó, ami a  francia fodrászok találmánya. A festés neve a balayer szóból származik, ez pedig söprögetést jelent.

Az elnevezés azokra a mozdulatokra utal, ahogyan a fodrász felviszi a színeket, hiszen itt nincs fóliacsík, de a végeredmény ugyanolyan napszítta hatású lesz, mint az ombrénél, csak lágyabb átmenetben. A pinwheelnél viszont nincsenek egymásba folyó színek, itt a választék bizony választék, a színek elvágóak, formai elhelyezésük pedig sokkal darabosabb.

Kapcsolódó Cikkek

  • Gasztronómia nélkül nincs turizmus

    Gasztronómia nélkül nincs turizmus

    A Századvég Gazdaságkutató (SZG) Zrt. szervezett Turizmus konferenciát Budapesten, amelyen szakemberek mutatták be eredményeiket, terveiket és a magyar turizmus fejlődési lehetőségeit.

  • Elő a nyárigumikkal!

    Elő a nyárigumikkal!

    A nyárigumik között néhány feljövőben lévő olcsóbb márka is nagyon biztonságos – derült ki az idén ötödik alkalommal megrendezett hazai nyárigumiteszten, amelyet a nonstopgumi.

  • Mi kell az alkalmazottnak?

    Mi kell az alkalmazottnak?

    A munkavállalókat kevésbé érdekli az innováció vagy a csapatmunka, inkább a felelősségvállalás, az átláthatóság, valamint a munka és a magánélet egyensúlyának biztosítása a csábító, amikor új munkahelyet keresnek – állapítja meg többek között a Clementine 25 nemzetközi vállalatot és 98 323 dolgozói véleményt elemző kutatása.