EUR: 313,16 Ft
CHF: 290,48 Ft
2016. december 03., szombat
Ferenc, Olívia

Egyéb

Legyőzte a somlói lejtőket az Ateca

Talán a tesztvezetésre érkezők akaraterejét akarták próbára tenni a szervezők, amikor a Seat első SUV-jának – lánykori nevén városi terepjárójának – kora őszi bemutatóját, hazai próbaútját a festői somlói borvidéken tartották.

Mi tagadás, a Seat Ateca alkalmi pilótái a szőlősorok és borházak mellett a piacra újonnan megérkező autó külső és belső formavilágára és gazdag felszereltségére is elégedetten nézhettek. Az Ateca a Seat megújulásának egyik zászlóshajója lehet. Annál is inkább, mert a felületes szemlélő számára már-már audis a megjelenése, csak éppenséggel szerényebb, visszafogottabb, különösen a belső térben.

Az elektronikusan vezérelt összkerékhajtás, az off-road módban használható lejtmenetvezérlő a vékonyabb pénztárcájú, de igényesebb vásárlók számára is roppant kívánatossá teszik az Atecát, amely a próbavezetés során könnyűszerrel boldogult a Balaton-felvidék lejtős, meredek útjain, és a városi terepet favorizáló autósoknak sem kell szégyenkezniük az Ateca miatt.

ateca1A motorok 115 és 190 lóerős teljesítményűek, sőt van háromhengeres belépőmodell is, bár az inkább az ötmillió forintos ára, mintsem teljesítménye, „tudása” miatt lehet népszerű. Igaz, a legalsó, Reference szint is elég gazdagon fel van szerelve: hét légzsák, légkondi, fáradtságérzékelő szenzor és Front Assist ráfutás- és gyalogosfelismerő rendszer. A legmagasabb Xcellence-hez már ledes első fényszórók, tolatókamera, 18-as felnik, krómozott tetősín is jár, és már a 4 Drive összkerékhajtás is elérhető 8,5 millió forint fölötti áron.

Címkék

Kapcsolódó Cikkek