EUR: 313,03 Ft
CHF: 290,72 Ft
2016. december 02., péntek
Melinda, Vivien

Belföld Szekszárd

Új arculatát keresi a Szekszárdi borvidék

– Kiváló borai és saját palackja mellett a Szekszárdi borvidék logója, arculata talán a legfontosabb fizikai megtestesítője a márkának. Tükröznie kell azt a magas értékrendet, dinamizmust és összefogást, amit a borvidék képvisel. Ezért – hagyományaink tiszteletben tartása mellett – teljesen logikusnak tűnik, hogy az elmúlt évek fejlődését a borvidék arculatának frissítésében is továbbvigyük – fogalmazta meg ifj. Vida Péter, hogy miért döntött úgy a Szekszárdi Borászok Céhe, hogy összesen 500 ezer forint díjazású pályázatot ír ki a borvidéki arculat kialakítására. A pályázat lebonyolításához az ArtHungry.com-ban találtak partnerre. – Ez egy független online közösségi oldal, mely 2015-ben indult, azzal a céllal, hogy a hazai kreatív alkotók egy közös felületen megoszthassák alkotásaikat és kapcsolatokat építhessenek. Az oldal prezentációs felülete kiválóan alkalmas egy ilyen jellegű nyílt pályázat lebonyolítására, kíváncsian várom, hogy a jelenlegi tagjaink vagy az újonnan regisztráltak milyen megoldásokat töltenek majd fel erre az izgalmas kiírásra – nyilatkozta Tábori-Simon José, az oldal művészeti vezetője.
A kiírás október 11-én vált nyilvánossá a www.arthungry.com oldalon. A pályázat nyílt, de online regisztrációhoz kötött. A pályázók október 28-ig dolgozhatnak a terveken, az öttagú zsűri ezt követően kezdi meg az értékelést. Velük párhuzamosan a nagyközönség is megtekintheti az arculatterveket, amelyekre ők is szavazhatnak. Végül november elején derül ki, ki mellett tette le a voksát a zsűri és a honlapot felkereső érdeklődők.

SS_szekszard_arculat

Kapcsolódó Cikkek