EUR: 317,27 Ft
CHF: 279,84 Ft
2019. január 22., kedd
Artúr, Vince

Belföld

Ismét hazudott az igazmondó Juhász

Hazugságokra épült Juhász Péternek az az interneten szétkürtölt nyilatkozata, amelyben az Együtt alelnöke azt állította, hogy Rogán Antal miniszter Dubajban járt november elején – erre a megállapításra jutott a Fővárosi Törvényszék.

Az ítélet ennek megfelelően arra kötelezi a 444.hu-t, az Index.hu-t és a Népszava című napilapot, hogy az általuk közölt hírrel kapcsolatban helyreigazítást tegyenek közzé. – Ezek a szerkesztőségek Juhász Péter híresztelését átvéve valótlanul állították, hogy a kabinetminiszter Dubajban tartózkodott – döntött a bíróság.


Fotó: Csudai Sándor

Juhász Péter (Fotó: Csudai Sándor)

Az egész ügy még november 3-án kezdődött, amikor az ellenzéki politikus azt közölte Facebook-oldalán, hogy „Rogán éppen kicsekkolt az ötcsillagos Dubai Palm Hotelből”. Az Együtt arca ezt azzal támasztotta alá, hogy „felhívták a szállodát, amely megerősítette Rogán ott-tartózkodását”. Juhász további (kamu) részletekkel is szolgált: szerinte a minisztert egy helyi halloweenpartin és az Atlantis akvaparkban is látták, de azzal is előállt, hogy Rogán „a Mashreq bank fiókjába is betért”.

Mindebből persze egy szó sem volt igaz, Juhászt viszont egyáltalán nem zavarta, hogy a Miniszterelnöki Kabinetiroda – Rogán ennél a tárcánál dolgozik miniszterként – kapásból cáfolata a sztorit. Sőt, a Külgazdasági és Külügyminisztérium még az Egyesült Arab Emírségekbe akkreditált nagykövetét is megkérte, hogy érdeklődjön az ország illetékes hatóságainál arról, hogy Rogán Antal a közelmúltban megfordult-e az állam területén. A válasz meg is jött: a dubaji hatóságok november 4-én igazolták, hogy a megelőző egy hét során sem diplomata-útlevéllel, sem magánútlevéllel nem járt náluk Rogán.


Fotó: Csudai Sándor

Fotó: Csudai Sándor

Az igazmondó Juhász Péternek most már papírja is van arról, hogy hazugságokat terjeszt a miniszterről. Hogy az Együtt üdvöskéje gyűjti-e az ilyen igazolásokat, azt nem tudni, mindenesetre tény, hogy Juhász Péter különböző állításai összesen 20 darab nyertes sajtó- és 2 darab nyertes személyiségi jogi pert hoztak Rogánnak.

Kapcsolódó Cikkek

  • Nyomoznak az MTVA-ban randalírozók ellen

    Nyomoznak az MTVA-ban randalírozók ellen

    Nem számítottak hivatalos személynek azok az ellenzéki politikusok, akik szabályosan megostromolták az MTV stúdióit múlt év decemberében, ezért ellenük és nem az őket az épületből eltávolító fegyveres biztonsági őrök ellen indít nyomozást a Központi Nyomozó Főügyészség.

  • Brüsszel pénzt adna Sorosnak

    Brüsszel pénzt adna Sorosnak

    Jogállamisághoz kötnék az uniós kifizetéseket, illetve rengeteg pénzt adnának civil szervezeteknek az Európa Parlamenti képviselők, akik mindkét indítványt megszavazták múlt csütörtökön.

  • Teljesen megújul a SOTE

    Teljesen megújul a SOTE

    Teljesen megújulhat a Semmelweis Egyetem – jelentette ki Merkely Béla, az intézmény rektora hétfő reggel az M1 aktuális csatornán.

  • Náci karlendítéssel pózolt Sneider neje

    Náci karlendítéssel pózolt Sneider neje

    Náci karlendítéssel köszöntötte a násznépet Sneider Tamás újdonsült, ügyvéd felesége, amikor 2016 nyarán a Jobbikot addig kiszolgáló jogász hozzáment “a néppártosodás ökléhez”, vagyis a Roy becenevű egykori szkinhedvezérhez, akinek a lagzin is ez a becenév állt az ültetőkártyáján.