EUR: 310,06 Ft
CHF: 268,18 Ft
2017. szeptember 25., hétfő
Eufrozina, Kende

Belföld Szekszárd

Új arcot kapott a borvidék

A Szekszárdi borvidék megpályáztatta új arculatának tervezését. Friss és modern, de a hagyományokat is tiszteletben tartó legyen, ez volt a cél. A nyertest a borvidék képviselői és a pályázatot lebonyolító ArtHungry.com által felkért zsűri közösen választotta ki.

November 21-én hirdették ki a nyertes és a közönségdíjas tervet a fővárosban. A győztes pályamunkát Lakosi Krisztián és Nagy Dániel küldte be, a díjazásuk 500 ezer forint. A két fiatalember a borvidékkel közösen dolgozik tovább ezután az új arculaton. A közönségdíjat, amely egy borkóstolóval és dűlőtúrával egybekötött hétvége a Szekszárdi borvidéken, Kun Bianka és Juhász Franciska kapták.

Eszterbauer János, a Szekszárdi Borászok Céhének elnöke a győztes pályázókkal a díjátadón Fotó: ArtHungry.com

Eszterbauer János, a Szekszárdi Borászok Céhének elnöke (balra) a győztes pályázókkal a díjátadón
Fotó: ArtHungry.com

Ifj. Heimann Zoltán a Szekszárdi Borászok Céhének képviseletében így foglalta össze, hogy miért is volt fontos a borvidék számára ez a pályázat: „A Szekszárdi borvidék kommunikációjának egyik alapköve ez az új arculat. Kerestük a jó felismerhetőséget, az időtállóságot, a letisztultságot: ennek a nyertes terv felelt meg a legjobban. A további felelősségünk és feladatunk az, hogy erre az arculatra építkezzünk: már készül a borvidéki térképünk, szeretnénk még ismertebbé tenni a szekszárdi palackba töltött három borunkat, a szekszárdi bikavért, kadarkát és kékfrankost. A cél az, hogy a boraink minőségét és kommunikációját is európai szinten mérjük” – írta a lapunkhoz eljuttatott sajtóanyagban az ArtHungry.com.

Kapcsolódó Cikkek