EUR: 324,94 Ft
CHF: 281,79 Ft
2018. június 23., szombat
Zoltán

Életmód

Borbás Marcsi a Virágos Magyarország Környezetszépítő Verseny új fővédnöke

Elfogadta a Magyar Turisztikai Ügynökség felkérését Borbás Marcsi, aki így 2017. május 15-től látja el a Virágos Magyarország Környezetszépítő Verseny fővédnöki teendőit. Az új fővédnök hivatalos tevékenységének első lépéseként bejelentette a Virágos Magyarország verseny nevezési határidejének meghosszabbítását május 31-ig, valamint egy új elismerést is alapított. Az MTÜ ez alkalomból szervezett sajtóebédjén bemutatkozott a Virágos Magyarország új logója is.

A Magyar Turisztikai Ügynökség marketingkommunikációért felelős vezérigazgató-helyettese, Bánhegyi Zsófia budapesti sajtóeseményen jelentette be, hogy Borbás Marcsi lesz a Virágos Magyarország Környezetszépítő Verseny fővédnöke. Borbás Marcsi, a közkedvelt riporter, műsorvezető örömmel vállalta a szervezők felkérését. A fővédnök feladatai közé tartozik a kezdeményezés népszerűsítése, a zsűrizésben történő részvétel és a versenyhez kapcsolódó rendezvények háziasszonyi teendőinek ellátása.


Bánhegyi Zsófia elmondta, hogy egyértelmű döntés volt az MTÜ részéről a népszerű, elismert televíziós felkérése, hiszen Marcsi a Gasztroangyal műsora kapcsán szinte egész Magyarországot bejárta, jól ismeri az ország turisztikai attrakcióit, és munkássága tökéletesen egybecseng a Magyar Turisztikai Ügynökség célkitűzéseivel, továbbá a Virágos Magyarország megmérettetés üzeneteit is kiválóan tudja közvetíteni.

Borbás Marcsi elmondása szerint a verseny és a kezdeményezés szellemisége egyaránt közel áll hozzá. Fővédnökként bejelentette, hogy a Virágos Magyarország nevezési határideje május 15-ről május 31-re módosul. A hosszabbítással az a szervezők célja, hogy még több településnek adjanak lehetőséget a részvételre. Az új fővédnök bejelentette egy új elismerés, a Fővédnöki Díj alapítását is. Ezt a kitüntetést Borbás Marcsi személyesen fogja odaítélni egy, a versenyen induló falunak és városnak.


Az idei verseny egyébként is több fontos újítást hozott. Köztük az egyik leglátványosabb, hogy megújult a közel negyedszázados versengés arculata. A Virágos Magyarország új logója is az MTÜ sajtóebédjén mutatkozott be.

A Virágos Magyarország mozgalom saját közösségi médiaplatformot kapott (Facebookon és Instagramon), hogy a vonzó, látványos posztokon keresztül a verseny és a pályázók híre minél több emberhez eljusson. Ezeken a felületeken folyamatosan követni lehet majd, hogy melyik település hol tart a felkészülésben, milyen kreatív, inspiráló ötleteket vetnek be környezetszépítő munkájuk során, hogyan dolgozik a zsűri és természetesen az új fővédnök is megoszt majd érdekességeket és aktualitásokat a versenyről. Szintén újdonság, hogy a megszokott díjak mellé az MTÜ is hozzátett egyet. „A legvirágosabb úti cél” elismerést a mezőnyből az a település kapja, amelyikre a verseny Facebook-oldalán a legtöbb közönségszavazat érkezik.

Címkék

Kapcsolódó Cikkek

  • Létezik egészséges elhízás?

    Létezik egészséges elhízás?

    A metabolikus szindróma más elemeit nélkülöző elhízás akár még az egészséges kategóriába is sorolható néhány kuztatás szerint, ez az elképzelés azonban megdőlni látszik.

  • Bormustra a minőségi borfogyasztásért

    Bormustra a minőségi borfogyasztásért

    A hazai borkultúra fejlesztése, a minőségi borfogyasztás ösztönzése, közben egy izgalmas versenysorozat a borászok között. Egyebek mellett ezt kínálja ” A Magyar Bor Ünnepe 2018 – Tállya” című rendezvénysorozat, melynek záróeseményére októberben kerül sor a tállyai Mailloth-kastélyban.

  • A közösségi médiát használjuk hírforrásként

    A közösségi médiát használjuk hírforrásként

    Magyarországon a közösségi média lett az első számú hírforrás – áll a Reuters Institute nemrég közzétett, digitális hírfogyasztásról szóló 2018-as elemzésében, amely a YouGov 37 ország 74 ezer online hírolvasójának bevonásával készített felmérésén alapul.