EUR: 322,87 Ft
CHF: 281,31 Ft
2018. október 22., hétfő
Előd

Belföld

Nyaraljon mindenki Magyarországon!

Belföldi integrált kommunikációs kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ). Céljuk, hogy a magyar családok minél több időt töltsenek el belföldön egy adott desztinációban, lehetőleg egy nappal többet, mint az elmúlt években.

A hazai turizmus 2016-ban és 2017 első negyedévében is rekordteljesítményt nyújtott, a legfontosabb mutatók szerint Magyarországot egyre többen választják úti célként mind a külföldiek, mind a belföldön nyaralók. A Központi Statisztikai Hivatal szerint 2016-ban a belföldi vendégek száma több mint hat százalékkal, a belföldi vendégéjszakák száma hét százalékkal emelkedett az előző évhez képest. Az augusztus 31-ig tartó kampány a klasszikus médiaeszközök mellett minden eddiginél hangsúlyosabb szerepet szán a digitális kommunikációnak: külön kampányweboldalt indít, valamint közösségimédia-aktivitásokat is tervez. Az MTÜ kampányának szlogenje: Magyarország rád vár!


– A turizmus versenyképességének növekedése nem várható csupán a külföldi turistáktól, a belföldi utazások során eltöltött vendégéjszakák számát is növelni kell. Ez csak úgy érhető el, ha megfelelő élménykínálattal meg változtatni a vendégek megszokott üdülési szokásait és ajánlani lehet nekik akár helyi vonzerőket, akár családbarát programokat vagy egyéb turisztikai szolgáltatásokat is – fogalmazott Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója.

Kapcsolódó Cikkek