EUR: 305,69 Ft
CHF: 275,65 Ft
2017. július 25., kedd
Kristóf, Jakab

Belföld

Az Index hazugságokkal támadja a vizes VB-t

Úgy tűnik, semmi sem rettenti már el az Indexet és a portálra hivatkozó egyéb médiumokat attól, hogy a FINA 2017 Budapest vizes VB rossz hírét keltsék. Megírta ugyanis az Index egy facebookos trollkodásra és ál-munkaajánlatra hivatkozva, hogy a facebookon keres a köztelevízió operatőröket a vízes vb közvetítésére. A hirado.hu nem sokkal később reagált a vádakra.

Természetesen az Indexes hírből egyetlen szó sem igaz. Az MTVA hónapokkal ezelőtt rendben akkreditálta kollégáit az eseményre, ahogyan egy ilyen léptékű esemény megszervezése során ez teljesen megszokott. Arról az MTVA nem tehet, hogy az Indexben dolgozók még soha nem láttak közelről ekkora szervezést igénylő sporteseményt.

A híresen kritikus és a forrásait állítólag minden esetben többszörösen ellenőrző Indexben azonban senkinek sem ütött szeget a fejébe a felismerés: lehet, hogy nem a FINA 2017 hivatalos nyitánya előtt kettő nappal toboroz munkatársakat az MTVA, így a hirhedten objektív Indexnek egy teljesen fals álhírre, egy facebookos hoaxra rárepülve sikerült a mai napon is lehoznia, hogy se az MTVA, se a FINA magyar szervezőbizottsága nem tudja, mit csinál.

Ebből egy szó sem igaz. Az MTVA, mint közvetítő másodpercre pontosan tudja, mi fog történni a pénteket követő két hétben, ahogyan a közvetítésbe bevont Antenna Hungária, valamint a FINA szervezőbizottságának szakemberei is.

Egyedül az Index gondolja azt Magyarországon, hogy egy ilyen világesemény előtt mindenkinek elment az esze és senki sem tudja, mi a feladata. A Simicska Lajos környezetébe sodródott portál most minden erővel azt sugallja, a vizes VB kudarcra van ítélve, felesleges ez a VB, inkább maradtunk volna a magunk dolgánál, úgysem megy ez nekünk – reagált a hirado.hu.

Kapcsolódó Cikkek