EUR: 317,58 Ft
CHF: 280,03 Ft
2019. február 23., szombat
Alfréd

Egyéb Debrecen

Ingyencipó tízezer hajdúsági családnak

Kezdődik az okos élelmiszerek (Smart Food) társadalmasítása, jelentette be Szakács Tamás, a Hajdúsági Sütödék Zrt. vezérigazgatója. Olyan szenzációs fordított marketinget alkalmaz a cég, mely a tizenhét évig tartó, több száz millió forintot felemésztő sikeres kutatások végtermékének népszerűsítését vállalta fel, amire eddig még nem nagyon volt példa.

Fotó: Profimedia

Tízezer családhoz juttatja el ingyen Vitajó elnevezésű cipóit – okos élelmiszereit –, melyek már több mint ezer üzletben kaphatóak a régióban, valamint egy multinacionális cég jóvoltából számos más hazai településen is. – A megismertetés legtermészetesebb módja, ha nem csupán a tájékoztatókat, hanem magukat a termékeket is az emberek kezébe adjuk, asztalukra tesszük – összegzett a vezérigazgató.


Tízezer hajdúsági család kóstolhatja meg ingyenesen a cipót. Mindenki maga győződhet meg arról, hogy a brandcsalád egyedi ásványianyag- és vitamin-összetevőivel készült csodacipók valóban hozzájárulnak-e az immunrendszer megfelelő működéséhez, a fáradtság csökkentéséhez. Még ilyet! Az egészségmegőrző kenyér „Tízezrek az okos élelmiszerekkel” elnevezésű társadalmasítási programja tízezrek saját tapasztalása alapján így könnyedén válik népszerűvé. Reményeik szerint néhány év alatt többmilliárdos forgalmat hozhatnak ezek a csodacipók a cégnek, mely a fogyasztók tanítását is magára vállalta ezzel az akcióval, hogy ezek után valóban könnyedén értékítéletet mondhassunk.

Kapcsolódó Cikkek