EUR: 321,85 Ft
CHF: 279,36 Ft
2018. június 19., kedd
Gyárfás

Életmód

Dobó Kata elkötelezett Fiesta-rajongó

Az új Fiestába összesen 15 ultrahangos érzékelőt, kamerát és radart álmodtak a mérnökök

Az autó alapszínei is eltérnek a megszokottól, az egyik sláger a pasztellmenta

A kifejezetten városi, trendérzékeny hölgyeknek tervezve már hazánkban is kapható az új Ford Fiesta. Az autó számos extrával, vezetést könnyítő támogatással, személyre szabható színösszeállításokkal érhető el.

Az új modell magyarországi nagykövete Dobó Kata színésznő, aki 2008 óta elkötelezett Fiesta-rajongó, és ezentúl is ezt a modellt választja. – Lassan tíz éve Fiesta-rajongó vagyok, szinte egész felnőtt életemben ezt a modellt vezettem. Megbízható és jó autó, nagyon sokban megkönnyíti a mindennapjaimat, hiszen néha hajnali 5 órakor már úton vagyok. A Fiestámra eddig mindenben számíthattam, sosem hagyott az út mellett. Azzal, hogy megújult, nagyobb, szebb, kényelmesebb lett, talán még jobban szeretni fogom. Sőt, kislányom, Szofi is ragaszkodik ahhoz, hogy ennek mint a család legújabb tagjának már adjunk nevet is. De ez a feladat rá vár. Az új modellt természetesen már bejárattam, és még az eddiginél is sokkal elégedettebb vagyok, a vezetés tényleg élmény vele. Ezt már minden kényelmi funkcióval és vezetéskönnyítő extrával felszerelték, így akkor is magabiztosan és élvezettel ülnék a volánhoz, ha nem lenne már mögöttem több mint egymillió levezetett kilométer.


Kapcsolódó Cikkek

  • Bormustra a minőségi borfogyasztásért

    Bormustra a minőségi borfogyasztásért

    A hazai borkultúra fejlesztése, a minőségi borfogyasztás ösztönzése, közben egy izgalmas versenysorozat a borászok között. Egyebek mellett ezt kínálja ” A Magyar Bor Ünnepe 2018 – Tállya” című rendezvénysorozat, melynek záróeseményére októberben kerül sor a tállyai Mailloth-kastélyban.

  • A közösségi médiát használjuk hírforrásként

    A közösségi médiát használjuk hírforrásként

    Magyarországon a közösségi média lett az első számú hírforrás – áll a Reuters Institute nemrég közzétett, digitális hírfogyasztásról szóló 2018-as elemzésében, amely a YouGov 37 ország 74 ezer online hírolvasójának bevonásával készített felmérésén alapul.