2018. június 19., kedd
Gyárfás

Életmód

Őszinteség és hivatástudat

Új, különleges üzlettel bővült Budapest sokszínű kínálata. Egy olyan cég nyitott üzletet, amelynek hitvallása szerint az emberi egészség a legnagyobb érték, és az ezáltal elérhető életöröm biztosíthatja, hogy aktív hasznos tagjai lehessünk közösségünknek.

A város szívében, a Lónyay utcában sétálva egy új boltra lettem figyelmes. A modern, exkluzív kirakat becsábított, már csak azért is, mert hosszú évek óta az egészséges életmód elkötelezett híve vagyok. A Prestige üzletbe betérve rendkívül figyelmes hölgyek és eladó urak fogadtak, érdeklődésemre elmondták, hogy az RLI brand egy friss termék a piacon. Az üzemeltető a Wellness Eszközök Üzlet Kft., amely teljes magyar tulajdonosi körrel a közérzetünk és a vitalitásunk megőrzésének fontosságára hívja fel a figyelmünket. Nemcsak a kellemes környezet és a kedves fogadtatás ragadott magával, hanem a kitűnő ajánlataik, hiszen megtudtam, hogy a következő egy hónapban minden érdeklődő igénybe vehet egy díjtalan, orvosi diagnózist nem helyettesítő állapotfelmérést.


(Fotó: Keresztesi Balázs)


Az ott töltött pár percem alatt rengeteg vásárló fordult meg a Prestige Közérzetjavító üzletben. Hatalmas mosollyal és hálával az arcukon köszöntek el az üzletkötőjüktől. Rá is kérdeztem:

– Mit gondolnak, miért önöknek van az egyik legtöbb elégedett ügyfelük ezen a területen?


Határozottan azt tudom mondani, hogy az őszinteség és a hivatástudat az, ami megkülönböztet minket másoktól. Mi nem vagyunk orvosok vagy természetgyógyászok, nem diagnosztizálunk és nem gyógyítunk. Üzletünk nem orvosi rendelő, nem orvosi intézmény. Mi kizárólag az ügyfeleink, családtagjaink és a saját tapasztalatainkat tudjuk megosztani a vásárlóinkkal. Fokozottan figyelünk arra, hogy munkatársaink hivatásuknak érezzék embertársaik megsegítését – mondta Ökrösi Levente, a Wellness Eszközök Üzlet Kft. ügyvezető igazgatója.

Kapcsolódó Cikkek

  • Bormustra a minőségi borfogyasztásért

    Bormustra a minőségi borfogyasztásért

    A hazai borkultúra fejlesztése, a minőségi borfogyasztás ösztönzése, közben egy izgalmas versenysorozat a borászok között. Egyebek mellett ezt kínálja ” A Magyar Bor Ünnepe 2018 – Tállya” című rendezvénysorozat, melynek záróeseményére októberben kerül sor a tállyai Mailloth-kastélyban.

  • A közösségi médiát használjuk hírforrásként

    A közösségi médiát használjuk hírforrásként

    Magyarországon a közösségi média lett az első számú hírforrás – áll a Reuters Institute nemrég közzétett, digitális hírfogyasztásról szóló 2018-as elemzésében, amely a YouGov 37 ország 74 ezer online hírolvasójának bevonásával készített felmérésén alapul.