EUR: 308,03 Ft
CHF: 265,86 Ft
2017. október 23., hétfő
Gyöngyi

Életmód

Ezüstérem a párizsi fodrász vb-n

Hajszobrászatban is az élre törünk. Olyannyira, hogy a világ legnagyobb professzionális fodrász szervezete, az OMC párizsi Hair World versenyén Berendi Henrik második helyezést ért el a Fashion Gala és a Fashion menyasszonyi konty kategória összetett versenyében.

Az ifjú mester azonban ezúttal a szerb csapatban kapott helyet. Nem véletlenül, hiszen többször versenyzett velük és ellenük, ezért kérték fel, hogy erősítse a szerb válogatottat.
– Minden várakozást felülmúlva szerepletünk – árulta el a Lokálnak Berendi Henrik. – Ezzel egyébként életem nagy álma vált valóra. Köszönöm a támogatóimnak csapattársaimnak és a családomnak. Hihetetlen jó érzés volt megméretettni magam a világ minden tájáról érkezett kiváló szakemberekkel több ezer érdeklődő előtt.
A párizsi világbajnokságon Erős Sándor egyéni 4. helyezést ért el esküvői konty kategóriában, míg Kászonyi Gergely egyéni 4. helyezett lett a salon cut kategóriában.

Kapcsolódó Cikkek

  • Batátát az asztalra!

    Batátát az asztalra!

    Az édesburgonya, vagyis a batáta az idei ősz vitathatatlan sztárja a konyhában. Sütve, párolva, grillezve, főzve, pürésítve, húsok mellé köretként vagy főzelékként fogyaszthatjuk, de édes sütemény, lepény is készülhet belőle.

  • Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Magyarországon a 6–8 éves gyerekek több mint 20 százaléka túlsúlyos vagy elhízott, ezen belül a fiúknál 20,5, a lányoknál 21,9 százalék ez az arány az Egészségügyi Világszervezet (WHO) adatai szerint.

  • Népszerűek a hazai borvidékek

    Népszerűek a hazai borvidékek

    Jelentős eltérések vannak az egyes hazai borvidékek ingatlanpiacán: néhol az ingatlanár-robbanás már javában érzékelhető, néhol még nem tapasztalható komolyabb mozgás.

  • Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Átlagosan napi két órát töltenek közösségi oldalak előtt és az életük felét már online térben élik az úgynevezett Z generációhoz tartozó magyar fiatalok, akik már többet kommunikálnak az interneten, mint személyesen – ismertették egy friss kutatás eredményeit az M1 aktuális csatornán vasárnap.