2018. augusztus 20., hétfő
István

Belföld

Javult a fizetési morál Magyarországon

A magyarországi vállalatok és lakossági ügyfelek fizetési morálja javult, a számlák 77 százalékát fizetik pontosan az ügyfelek, ami 2 százalékponttal jobb adat a tavalyihoz képest – derült ki az EOS csoport idei fizetési szokásokat vizsgáló kutatásából, melyet sajtótájékoztatón ismertettek kedden Budapesten.

Minden negyedik számlából egyet késedelmesen rendeznek, vagy nem fizetnek ki egyáltalán az ügyfelek.

A kutatásból kiderült: a behajthatatlan követelések aránya is jobb lett, a Magyarországon kiállított számlák 4 százalékát nem fizetik ki egyáltalán, ami egy százalékpont javulást mutat tavalyhoz képest. Ezzel az adattal sikerült elérni a kelet-európai átlagot is.

Kapcsolódó Cikkek

  • Sikeres volt a nyári szabadtéri színházi szezon

    Sikeres volt a nyári szabadtéri színházi szezon

    Büszkék lehetünk itt Közép-Európában, mert szinte egyedülálló mennyiségű nyári szabadtéri színházat működtetünk és egyedülálló mennyiségű új produkcióval vártuk a magyar családokat és a külföldről Magyarországra látogató vendégeket – értékelte az Emberi Erőforrások Minisztériumának kultúráért felelős államtitkára a nyári szabadtéri színházi szezont vasárnap Szarvason.

  • Felvonták a nemzeti lobogót az Országház előtt

    Felvonták a nemzeti lobogót az Országház előtt

    Katonai tiszteletadás mellett, Áder János államfő jelenlétében felvonták Magyarország nemzeti lobogóját az augusztus 20-ai állami ünnepen, hétfő reggel az Országház előtti Kossuth Lajos téren.