EUR: 310,70 Ft
CHF: 259,56 Ft
2018. április 23., hétfő
Béla

Belföld

Javult a fizetési morál Magyarországon

A magyarországi vállalatok és lakossági ügyfelek fizetési morálja javult, a számlák 77 százalékát fizetik pontosan az ügyfelek, ami 2 százalékponttal jobb adat a tavalyihoz képest – derült ki az EOS csoport idei fizetési szokásokat vizsgáló kutatásából, melyet sajtótájékoztatón ismertettek kedden Budapesten.

Minden negyedik számlából egyet késedelmesen rendeznek, vagy nem fizetnek ki egyáltalán az ügyfelek.

A kutatásból kiderült: a behajthatatlan követelések aránya is jobb lett, a Magyarországon kiállított számlák 4 százalékát nem fizetik ki egyáltalán, ami egy százalékpont javulást mutat tavalyhoz képest. Ezzel az adattal sikerült elérni a kelet-európai átlagot is.

Kapcsolódó Cikkek