2017. november 13., hétfő
Szilvia

Tech

Milliárdokat kaszált napok alatt a háborús játék

Nagyon jól döntött az Activision videojáték-kiadó, amikor klasszikusának legújabb epizódját visszarepítette a második világháborúba.

A Call of Duty WWII már most akkora siker, amit nehéz lesz megismételnie bárkinek is. A cég friss jelentése szerint már a megjelenés hetében 500 millió dolláros, nagyjából 130 milliárd forintos bevételt produkált három nap alatt a játék. A kiadó az eredményeket a boltokban ténylegesen eladott mennyiség alapján kalkulálta ki, amihez a digitálisan értékesített darabokat még hozzá sem adták.

Kapcsolódó Cikkek

  • A magyarországi 4G mobilhálózat a világon a 4. leggyorsabb

    A magyarországi 4G mobilhálózat a világon a 4. leggyorsabb

    Magyarországon működnek a világ 4. leggyorsabb 4G mobilhálózatai, és az elérhetőség alapján is a globális top 10 között szerepelnek – derült ki az OpenSignal 77 országot vizsgáló legfrissebb jelentéséből, amelyet a Telenor juttatott el az MTI-hez pénteken.

  • Légitaxival tervezi a nagy visszatérést az Uber

    Légitaxival tervezi a nagy visszatérést az Uber

    Végre egy olyan hír látott napvilágot a világ legnagyobb közösségi személyszállító szolgáltatójáról, ami nem arról szól, hogy éppen hol szüntetik meg, vagy éppen melyik UBER sofőr erőszakolta meg utasát, hanem arról, hogy a kaliforniai cég összehaverkodott a NASA-val és közösen fejlesztenek sofőr nélküli elektromos légitaxikat.

  • Deutsch Tamás: El kell készíteni a biztosítási ágazat digitalizációs stratégiáját

    Deutsch Tamás: El kell készíteni a biztosítási ágazat digitalizációs stratégiáját

    A biztosítási ágazatnak is el kell készítenie digitalizációs stratégiáját, az előttünk álló évtizedben a digitalizáció jelenti a legátfogóbb gazdaságfejlesztési programot – mondta Deutsch Tamás, Digitális jólét programért (Djp) felelős miniszterelnöki biztos a Magyar Biztosítók Szövetségének (Mabisz) kedden, Budapesten tartott konferenciáján.