EUR: 311,34 Ft
CHF: 259,59 Ft
2018. április 22., vasárnap
Csilla, Noémi

Belföld

Saját márkanevet építenek ki a szabolcsi almának

Egyelőre csak belföldön elképzelhető, többéves folyamat és kitartó munka eredményeként, hogy saját márkanevet építsenek ki a szabolcsi almának – mondta a Magyar Hírlapnak Apáti Ferenc, a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeb) alelnöke.

A hétfői lapszámból kiderül: a FruitVeb konkrét lépéseket tesz annak érdekében, hogy megállítsák a szabolcsi almaültetvények területének csökkenését, ennek részeként intézkedési tervet jelentenek be jövő márciusban. A szakember szerint ugyanis az elkövetkező két-három éven belül érdemi változás a támogatási rendszer és az adózás tekintetében nem lesz.

A termelők ugyanakkor attól tartanak, hogy ha nem változik a helyzet, a szabolcsi alma akár teljesen kiszorulhat a piacról.

Kapcsolódó Cikkek