2018. december 13., csütörtök
Luca, Otília

Belföld

A közmédia határozottan visszautasítja a Jobbik vádjait

A közmédia határozottan visszautasítja a Jobbik Magyarországért Mozgalom vádjait, és továbbra is kiáll a független, kiegyensúlyozott tájékoztatás mellett – reagált Dobos Menyhért, a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. vezérigazgatója a Jobbik alelnökének szombati sajtótájékoztatójára.

Az ellenzéki párt képviselője többek között arról beszélt, hogy meglátása szerint a választási kampányban a közmédia egyoldalú tájékoztatást adott, és megsértett minden jogszabályt és irányelvet.


Dobos Menyhért – szombaton az MTI-hez eljuttatott – közleményében azt írta, a Jobbik Magyarországért Mozgalom képviselőjének állításával ellentétben a közmédia beszámolt a többi párt hírei mellett a Jobbik választási kampányáról is.

“Ezt bizonyítja az a 693 alkalom, amikor az elmúlt két hónapban az M1 televíziós csatorna a hírfolyamában tudósított a Jobbikkal kapcsolatos hírekről, valamint az a 485 eset is, amikor a Kossuth rádió a hírműsoraiban számolt be az ellenzéki párthoz kapcsolódó információkról” – olvasható a közleményben.


Hozzátette, ezt bizonyítja az, hogy nemzeti hírügynökség kampányidőszak alatt kiadott 76 híre és a Jobbik kezdeményezésére megjelent 79 közlemény az Országos Sajtószolgálatban.

Kitért arra, hogy mindezek mellett az M1 televíziós csatorna és a Kossuth rádió öt-öt percet biztosított a Jobbik számára, amikor önállóan ismertethette volna a párt választási programját, ehelyett azonban akkor is nagy teret szenteltek a műsorok szerkesztési gyakorlatával kapcsolatos kritikának.

A közmédia határozottan visszautasítja a Jobbik Magyarországért Mozgalom vádjait, és továbbra is kiáll a független, kiegyensúlyozott tájékoztatás mellett – írta Dobos Menyhért vezérigazgató.

További cikkek:

Kapcsolódó Cikkek