2020. február 20., csütörtök
Aladár, Álmos

Egyéb XV.kerület

Amikor még nem volt dugó az M3-ason

m3Így nézett ki az M3-as autópálya bevezető szakasza egy 1983-as FŐMTERV kiadvány címlapján. Akkoriban láthatóan kisebb volt a forgalom, kevesebb volt a dugó – és az autó is. Az első szakaszt 1978. október 16-án adták át Rákospalota és Gödöllő között, 1982-ben vehették birtokba az autósok a budapesti bevezető szakaszt és szélesítették ki az alsórákosi Kacsóh Pongrác utat. A Hungária körút torkolatában is ekkor készült el a régi mellé a két szélső felüljáró, amely egyben a 100a vasútvonalat is áthidalja a Városligeti elágazás fölött.

Kapcsolódó Cikkek

  • T. Mészáros András: Nem lehet fogást találni a szerződésen

    T. Mészáros András: Nem lehet fogást találni a szerződésen

    Nem érti T. Mészáros András, Érd korábbi polgáremtere, hogy utódja és jogászai fizetés helyett miért rágódnak a szerződésen menza-ügyben! A csaknem ötezer ember – köztük sok gyerek, illetve speciális étkezést igénylő felnőtt és időskorú  – ebédjét szállító cégnek immár több, mint 300 millió forinttal tartozik hivatal, stílszerűen szólva, fizetés helyett a szerződésen keresnek fogást.

  • Elbúcsúztak a katonák

    Elbúcsúztak a katonák

    -Bizonyítsák, be hogy a magyar katona még mindig a legjobb a világon! – mondta Szloszjár Balázs  az 5. Bocskai István Lövészdandár parancsnoka a debreceni Kossuth téren, ahol  a Magyar Honvédség KFOR (Kosovo Force) Kontingens 22.