2020. február 17., hétfő
Donát

Belföld

Hat nap, több száz tonna

Adni öröm! – ezzel a szlogennel indított jótékonysági karácsonyi akciót a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a Spar. A hatnapos karácsonyi kezdeményezés szép eredménnyel zárult: összesen 257 tonna adomány gyűlt össze, amelyet több tízezer rászoruló között osztottak szét. A kampányban mintegy kétezer önkéntes működött közre a kiskereskedelmi lánc 162 üzletében, az ő segítségükkel, illetve a vásárlók felajánlásaival 32 ezer élelmiszercsomagot sikerült megtölteni tartós élelmiszerekkel. – Vásárlóink nemcsak a karácsonyi időszakban, de év közben is szívesen adakoznak, az adománygyűjtésben való részvételüket ezúton is köszönjük – mondta Maczelka Márk, a Spar kommunikációs vezetője.

SPAR, Adni öröm, adomanyosztas, karácsony, 2015

Fotó: SPAR

Az Adni öröm! karácsonyi akció 19 éve indult útjára, azóta több mint 2 millió kilogramm tartós élelmiszer jutott el csaknem 1,1 millió rászoruló emberhez Magyarországon. Jóllehet a tartós élelmiszerek gyűjtése már lezárult, az adományozás folytatható a Máltai adománykártyák megvásárlásával.


Kapcsolódó Cikkek

  • Elkészült a Lovarda és Főőrség a Várban

    Elkészült a Lovarda és Főőrség a Várban

     Világszerte is példaértékű lehet a Nemzeti Hauszmann Program keretében megújuló budai Vár és az ahhoz tartozó épületek. Magyarország határidőre, az UNESCO által rögzített tartalmi és formai követelményeknek megfelelően elkészítette a budapesti világörökségi helyszín állapotmegőrzési jelentését.

  • Öt százalékkal nőtt tavaly a GDP

    Öt százalékkal nőtt tavaly a GDP

    Az elmúlt évben 4,9 százalékkal nőtt a bruttó hazai termék (GDP) az előző évihez képest – jelentette első becslése alapján a Központi Statisztikai Hivatal.

  • Hatalmas többség támogatja a Liget Projektet

    Hatalmas többség támogatja a Liget Projektet

     Magyarország lakosságának 80 százaléka támogatja a Liget Budapest Projekt teljes körű megvalósítását a Városliget megújítására vonatkozó konkrét tervek ismeretében – derült ki az Inspira Research Group által készített felmérésből.