EUR: 345,88 Ft
CHF: 321,73 Ft
2020. augusztus 14., péntek
Marcell

Tech

Milliárdokat fizet a Yahoo internetes szolgáltatóért a Verizon

Amerikai médiaértesülések szerint a Verizon mobil távközlési konszern 4,8 milliárd dollárért megvásárolja a Yahoo internetes tartalomszolgáltatót.

A Bloomberg hírügynökség és a Wall Street Journal beszámolója szerint az üzletet hétfőn még az amerikai tőzsdei nyitás előtt be fogják jelenteni.

A Yahoo eladásáról hónapok óta folyó tárgyalások során az eseményeket nyomon követő szakértők szerint a Verizon a legesélyesebb pályázó. Az internetes szolgáltató megvásárlása iránt a Verizon mellett megfigyelők szerint még az AT&T távközlési konszern, illetve befektetési alapok is érdeklődtek.

A Verizon mobil távközlési cég szakértők szerint saját AOL internetes szolgáltatása és a Yahoo összevonásával kíván a Google és a Facebook méltó versenytársává válni az online hirdetési piacon.

Kapcsolódó Cikkek

  • Segítség, kitört rajtam a technopánik!

    Segítség, kitört rajtam a technopánik!

    Napi több órát töltünk telefonnyomkodással
    A folyamatosan változó technológia, az egymást követő újdonságok gyakran okoznak olyan érzést, hogy “Jézusom, ez már követhetetlen, ennek biztosan katasztrófa lesz a vége!

  • Ön mekkora szűrőbuborékban él?

    Ön mekkora szűrőbuborékban él?

    A filter bubble, vagyis a szűrőbuborék gyakkorlatilag az a jelenség, amikor az online térben csak a hozzánk hasonlók és a miénkkel egyetértő vélemény vesz körbe bennünket.

  • A digitális én

    A digitális én

    Nagyon ritka, ha valakinek az online személyisége teljesen megegyezik a valós énjével. Szerencsés esetben csupán egy kicsit kozmetikázott és ráncfelvarrott a digitális közösségi identitás, súlyosabb esetben azonban köszönö viszonyban sincs a valósággal.