EUR: 318,12 Ft
CHF: 280,61 Ft
2019. január 23., szerda
Rajmund, Zelma

Tech

A tengeren túli sikerek után az európai piac teljes meghódításába kezd a Brewie

Hannover, 2017. március 21. – Európa legnagyobb innovációs szakmai kiállításán, a CeBIT-en idén összesen 21 kiállító magyar cég mutatja be újító technológiai megoldásait március 20-24. között. Ezek közül a Brewie egyedüliként képviseli az élelmiszeripart házi automata sörfőző berendezésével, mely alig egy éve a Las Vegas-i CES-en debütált a nemzetközi nagyközönség előtt. A magyar startup cég a CeBIT-en jelentette be, hogy március 23-tól megkezdi eddigi előrendeléseinek kiszállítását az amerikai piacra.

A Brewie csapata 2014 év elején alakult, és a közép-kelet-európai térség eddigi legsikeresebb közösségi finanszírozási kampányait tudhatja magáénak, hiszen 720.000 dollár, vagyis közel 220 millió forint értékben gyűjtöttek forrást az interneten a sorozatgyártás megindításához.


A projekt nemzetközi felfuttatásában a Magyar Nemzeti Kereskedőház is jelentős szerepet játszott, hiszen a 2016-ban a Las Vegas-i CES-en debütálhatott a tengerentúlon a sikercsapat.

„A CeBIT Európa legjelentősebb technológiai vására, ami újabb lendületet adhat a házi sörfőző gépek európai értékesítésének, így további megrendeléseket generálva számunkra. A Brewie árbevételének jelentős részét az európai piacon realizálja, ezért ez egy remek lehetőség arra, hogy a nagy nemzetközi kereskedelmi sörmárkák mellé felnőhessen az első magyar házi sörfőző brand, továbbá lehetőségünk van a disztribúciós kapcsolatrendszerünk kibővítésére, tudatos építésére is” – hangsúlyozta Pál Marcell, a Brewie társalapítója.


Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója kiemelte, hogy az idei CeBIT-en a magyar technológiai ipar kiemelkedő szereplői kaptak megjelenési lehetőséget. „A Brewie nemzetközi sikeréhez mi is hozzá tudtunk járulni Innotrade Programunkkal, ami több mint százezer dolláros megrendeléshez segítette a céget. Bízom benne, hogy a CeBIT újabb mérföldkövet jelent majd a cég számára, és az MNKH támogatásával, a kiállításon való részvétel kiváló ugródeszkát biztosít az európai piac meghódításához” – tette hozzá a vezérigazgató.

Együttműködő partnerünk a Magyar Nemzeti Kereskedőház.

Kapcsolódó Cikkek

  • A magyarok egyre többet költenek videojátékokra

    A magyarok egyre többet költenek videojátékokra

    Magyarországon a felnőtt lakosság 60 százaléka videojátékozik, és folyamatosan nő az erre fordított összeg is, évente nagyjából 41 milliárd forintos forgalmat generál a videojátékozás az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft.

  • Eljárás indult a Twitter és a Facebook ellen

    Eljárás indult a Twitter és a Facebook ellen

    Közigazgatási eljárást indított a Twitter és a Facebook ellen az orosz tömegtájékoztatási és távközlési hatóság (Roszkomnadzor), amiért a két amerikai közösségi szolgáltató a vonatkozó törvény értelmében nem Oroszországban tárolta a helyi felhasználók személyes adatbázisát.

  • Fiatalok a Szaturnusz gyűrűi

    Fiatalok a Szaturnusz gyűrűi

    A Szaturnusz gyűrűi, melyek a Naprendszer legkülönlegesebb látványosságai közé tartoznak, az amerikai űrkutatási hivatal (NASA) kutatói szerint nagyon fiatalok: 10–100 millió évesek lehetnek.

  • A kriptovaluta-bányászati támadások az okosotthonokat is veszélyeztetik

    A kriptovaluta-bányászati támadások az okosotthonokat is veszélyeztetik

    Az idén tovább nő a fertőzött gépek segítségével, a felhasználó tudta és engedélye nélkül végzett (cryptojacking) kriptovaluta-bányászattal összefüggő támadások száma, miközben a kiberbűnözők okoseszközöket és otthoni okosmegoldásokat is felhasználnak majd a bányászfarmok építéséhez – derül ki az ESET IT-biztonsági vállalat 2019-es kiberbiztonsági előrejelzéséből.