EUR: 307,55 Ft
CHF: 265,20 Ft
2017. október 21., szombat
Orsolya

Életmód

Ismerősek ezek a kellemetlen munkahelyi szituk?

Mi a megoldás, ha kínos szituációba keveredünk a munkahelyünkön, vagy amikor olyan dologra kell felhívnunk a többiek figyelmét, ami kellemetlen? Segítünk!

1. Rövid szoknya, mély dekoltázs – Írjon egy általános kör-e-mailt a professzionális irodai viseletről. Ha ez nem működik, szemtől szemben beszéljen az érintettekkel a dress code-ról.

2. Rossz helyre ment az e-mail – Egyszerűen csak írja meg, hogy eltévesztette a címet. Valószínűleg a címzettel is történt már ilyen.

3. A főnök ismerősnek jelölte a Facebookon – Nyugodtan utasítsa vissza a felkérést, és ha esetleg felhozza a témát, mondja el, hogy a közösségi oldalon csak a nagyon közeli ismerősökkel tartja a kapcsolatot.

4. Bűzlik a kolléga – A munkahelyi élet egyik legkínosabb pillanata ezt szóba hozni. Négyszemközt közöljük, hogy nagyon szeretünk együtt dolgozni vele, de nehezen tudjuk ezt az illatot elviselni. Ha úgy fogalmazunk, hogy nekünk van ezzel problémánk, és nem ő bűzlik, máris tompítottunk.

5. Éppen a főnököt szidja, aki ott áll ön mögött – Nincs mit tenni, bele kell állni a helyzetbe. A legjobb azonnal bocsánatot kérni a hangnemért, és négyszemközt megpróbálni elmondani, hogy mi váltotta ki önből ezt a viselkedést.

További cikkek:

Címkék

Kapcsolódó Cikkek

  • Batátát az asztalra!

    Batátát az asztalra!

    Az édesburgonya, vagyis a batáta az idei ősz vitathatatlan sztárja a konyhában. Sütve, párolva, grillezve, főzve, pürésítve, húsok mellé köretként vagy főzelékként fogyaszthatjuk, de édes sütemény, lepény is készülhet belőle.

  • Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Veszélyes a gyerekkori elhízás

    Magyarországon a 6–8 éves gyerekek több mint 20 százaléka túlsúlyos vagy elhízott, ezen belül a fiúknál 20,5, a lányoknál 21,9 százalék ez az arány az Egészségügyi Világszervezet (WHO) adatai szerint.

  • Népszerűek a hazai borvidékek

    Népszerűek a hazai borvidékek

    Jelentős eltérések vannak az egyes hazai borvidékek ingatlanpiacán: néhol az ingatlanár-robbanás már javában érzékelhető, néhol még nem tapasztalható komolyabb mozgás.

  • Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Egy kutatás szerint magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő

    Átlagosan napi két órát töltenek közösségi oldalak előtt és az életük felét már online térben élik az úgynevezett Z generációhoz tartozó magyar fiatalok, akik már többet kommunikálnak az interneten, mint személyesen – ismertették egy friss kutatás eredményeit az M1 aktuális csatornán vasárnap.