2017. november 08., szerda
Zsombor

Belföld

Simicska embere viszi az utasításokat Vonának

Varga-Damm Andrea, a Jobbik veszprémi politikusa lehet az összekötő Simicska Lajos és Vona Gábor között. A jelek szerint Simicska alaposan beleállt a párt támogatásába: a mostani plakátkampány havi 100 millióba kerülne piaci alapon.

A Ripost szerint maga Simicska Lajos jelölte ki az összekötőt, akin keresztül egyenesen Vona Gábor pártelnöknek küld „vissza nem utasítható tanácsokat”. Varga-Damm Andreáról – akit a Jobbik 2014-ben jelölt képviselőnek – a héten közölt fotót a Blikk, amint Simicska Lajossal és fiával, Simicska Ádámmal nézi a veszprémi kézilabdacsapat mérkőzését.


Veszprém – Simicska Lajos családjával a Veszprém – Zágráb férfi kézilabda mérkőzésen (fotó: Blikk)

A politikusnő, akit telefonon nem sikerült utolérnünk, azzal a felütéssel osztott meg (nem Simicskát ábrázoló) képeket a meccsről, hogy volt egyetemi társaival szórakozott, majd egy újabb posztban árulja el: „Lajos és Zsuzsa” azok az egyetemi társak, akikkel negyedszer szurkolnak együtt.

Fotó: Csudai Sándor

A Ripost szerint a jogásznő napi szinten jelent a feleknek, Simicska pedig a közös múlt, a közös lakhely okán bízhat meg annyira a politikusnőben, hogy őt választotta ki a kényes feladatra. A lap felhívja a figyelmet arra, hogy Varga-Damm Andrea az elmúlt hetekben napi szinten érezte kötelességének, hogy a Simicska család tagjainak politikai megnyilvánulásait megossza, kommentelje a Facebookon. A Ripost azt is tudni véli, hogy ezért Varga-Damm Andreának biztos listás befutó helyet ígértek a Jobbikban.


MTI Fotó: Kovács Tamás

 

 

Novák Előd kifakadt

– Simicska szétlopta az országot. A közélet szégyene, hogy ez az őrjöngő Simicska-fi(cs)ú(r) a Magyar Nemzet kiadójának vezetője lehet – írta a Facebookon Novák Előd. A Jobbik volt alelnöke szerint Simicskáéknak tűrniük kell, ha lencsevégre kapják őket egy sportmérkőzés VIP-páholyában. Novákot a néppártosodás jegyében rakták ki a pártvezetésből és a frakcióból.

 

Havi 100 millió plakátokra?

A Jobbik szóvivője, Jakab Péter arról tájékoztatta lapunkat, hogy a párt a mostani kampány során 2468 plakáthelyet foglalt le. Elmondta: a szerződéses partner kérésére üzleti titoknak minősül, hogy milyen darabáron adtak megrendelést, de állítják: az akciót önerőből és folyószámlahitelből fedezik. Egy 2014-es piaci elemzés szerint egy-egy óriásplakát kihelyezésének költsége 20–130 ezer forint között változhat, de átlagosan 30–40 ezer forintot kell értük fizetni. Vagyis a Jobbik kampányának ára havi szinten elérheti, sőt akár alaposan meg is haladhatja a 100 millió forintot. A 444.hu információi szerint a Jobbik legújabb plakátkampánya ügyében Simicska Lajos hirdetőcégeivel, a Publimont Hirdetésszervezővel és a Mahir Cityposter Kft.-vel állapodtak meg.

Kapcsolódó Cikkek